(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
------------------------------ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
------------------------------ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEBRİKLER... güzel yürekler dert görmesin hep gülsün... ey zaman! bilmez misin ettiğin kötülükleri? sana düşer azapların tövbelerin beteri alçakları besler yoksulları ezer durursun ya bunak ihtiyarsın ya da eşşeğin biri...Ö.H
Varsın zaman getirsin önüne çirkinlikleri bırak , kapat gözlerini görme mümkünse bir nefesse aldığımız yaşamdan zerre kıymetini bil hayat sevincinin yüreğinde...(benim)
Sayın Zerre, Ne kadar hoş mısralar, tarif edilen duygular... Yüreğinizin serinliğinde seyrederken kimbilir ki ne denli bir meşk yaşıyorsunuz. Gıbta ederek kutluyorum sizi...
Küçük bir kız çocuğu, yorulmuş/gözleri kan çanağı ağlamaktan Karşısında duran kaba saba adama karşı direnci kalmamış. Dilenci mendilindeki son üç kuruşunu alır kızın/ iki tokatla yere serer. Şimdi kaçıp kurtulacak tek bir yer lâzım. İşte böyle bir anda.Gözün gördüğü içinin hissettiği.Olanca yalnızlığına sarılıp kaçası geliyor insanın...
Sanırım şiir altındaki yorumla şiir bütünleşince aklıma bunları yazmak geldi.Affınıza sığınarak.Çok güzel bir şiirdi. Tebrikler ;)
huzuru, mutluluğu ve herşeyden bi haberliği çocukluğumda bile bulamasamda, bir yerlerde varolabilen çocuk naifliklerine selamla... baktım, bakıyorum 'oralara', hemde kahkalarla. ellerinize sağlık.
ey zaman! bilmez misin ettiğin kötülükleri?
sana düşer azapların tövbelerin beteri
alçakları besler yoksulları ezer durursun
ya bunak ihtiyarsın ya da eşşeğin biri...Ö.H
Varsın zaman getirsin önüne çirkinlikleri
bırak , kapat gözlerini görme mümkünse
bir nefesse aldığımız yaşamdan zerre
kıymetini bil hayat sevincinin yüreğinde...(benim)