(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....................... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....................... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli ağabeyim dizelerinizden yağan yağmur çisiltileri bizleri de etkiledi. yine harika bir şiir usta kelemden, duruşu dik yürekten. sevgi ve saygılarımla
vadide açan beyaz bir çiçekti karanlığın içinde sokuldu sessizce nasıl da güzeldi ince ve narin tüm gece kokuları sindi hücrelerime volkan lavlarında yandı can kavrulmak en güzel ölüm oldu ve ter içinde alev alev uyanmak yalnız o vardı g e c e m i n y ı l d ı z ı yandı karalarda dünya durdu kaybolduk derinlerde bana teslimdi gece volkanlar patladı çığlar döküldü gecenin en sessiz anında püskürdü lavlar çiy taneleri karaları öperken ben ö l d ü m...
MUHTEŞEM BİR CALIŞMA GÜNÜLDEN TEBRİKLER NE GÜZELDİ ÜYLE.
Sevgili Fikret o beyaz çiçeğiniz her zaman açsın ve her zaman ellerinizde olsun yüreğine sağlık dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...