Lacivert-gri geceler Gün tükenmek üzere Yarın bayrammış… Ama,nerede benim bayram sevincim Hani,nerede elini öptüklerim Şimdiki el öpenlerim nerede…?
Gün tükenmeden Bir yıldız düşse göklerden Kaf dağı yollarındanda uzak Mazi yollarından çıkıp gelen, Çocukluğum bayramyıldızım olsa…
Gel bana çocukluğum,gel Bütün kapılarım açık sana Kapıları çalmadan gel… Bir elimde mendilin Bir elimde avuç dolusu şekerin Seni bekliyorum… Gel bana bayramyıldızım,gel Ceplerinde coşkunla,heyecanınla Gözlerinde bayram sevincinle gel…
Lacivert-gri geceler sona erdi Gün tükendi ve bitti… Bugün bayram İçimde bayramyıldızı çocukluğum Ve,yüreğimde sevincim var artık… Bugün bayram Kutlu olsun,mutlu olsun Her şeyden önce sağlık olsun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM YILDIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM YILDIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lacivert-gri geceler sona erdi Gün tükendi ve bitti… Bugün bayram İçimde bayram yıldızı çocukluğum Ve,yüreğimde sevincim var artık… Bugün bayram Kutlu olsun,mutlu olsun Her şeyden önce sağlık olsun…
CANAN KARATOĞMA bayrama olan saygı ve sevgim bu şiirle daha bir arttı, teşekkürler, tebrikler,sevgi ve saygımla,selamlar, iyi bayramlar...
Gel bana çocukluğum,gel Bütün kapılarım açık sana Kapıları çalmadan gel… Bir elimde mendilin Bir elimde avuç dolusu şekerin Seni bekliyorum… Gel bana bayram yıldızım,gel Ceplerinde coşkunla,heyecanınla Gözlerinde bayram sevincinle gel…
Çok hoş bir şiir.Kutluyorum yürek dizelerinizi.Hayırlı bayramlar efendim.Saygılarımla.
Lacivert-gri geceler sona erdi Gün tükendi ve bitti… Bugün bayram İçimde bayram yıldızı çocukluğum Ve,yüreğimde sevincim var artık… Bugün bayram Kutlu olsun,mutlu olsun Her şeyden önce sağlık olsun…
EN GÜZEL BAYRAMLARA...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Gel bana çocukluğum,gel Bütün kapılarım açık sana Kapıları çalmadan gel… Bir elimde mendilin Bir elimde avuç dolusu şekerin Seni bekliyorum… Gel bana bayram yıldızım,gel Ceplerinde coşkunla,heyecanınla Gözlerinde bayram sevincinle gel…
TEBRİKLER DOST KALEM ÇOK GÜZEL DİZELERDİ...MUTLU BAYRAMLAR.