Unutun beni siyahla beyazın ortasında Ve arasında bırakın gizli hayallerimi Öyle işte soru sormayın bu seferlik İstemeyin benden hiçbir şey… Unutun!
Dolusu kırık ayın kalakalmışlığıyla Her şeyimi geri-alıp vermeyin bu sefer Yanlışımı seviyorum en çok/ üstelik Birde kurtarmaya çalışıyorum kendimi sizden..!
Ağaç kabuklarına bağladım hayallerimi Bırakın düşsünler yoruldukları anda Kasım ortası nisan sonu gibi yerde Evet, o yerde sevsinler…
Uzayıp gidiyor hüznüm daha da çok Sonra kelimelerde küsüyor ellerime Her şey bir o kadar katılaşmış gibi Zaman hoyratça sevişiyor bedenimle… (bilmiyorsun, eskiyorum bende)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eskiyorum Bende şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eskiyorum Bende şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu şiir beni anlatmış depreşik duygular hee:) güzeldi yüreğinize sağlık gerçi ben geriden geliyorum gibi hissettim kendimi ama geçte kalmış sayılmam saygılar...
Yas ilerler, beden yipranir, beyin yorulur ama ya kalp,,, Kalp ise, her ne kadar acida cekse sevmeye doyamaz, akillanmaz. ... Dizelerde bolca hüzün, sitem var ama yinede ask saklanmis satir köselerine!! Yüregin susmasin Emre, yazmaya devam et bazen zor gelsede.
Uzayıp gidiyor hüznüm daha da çok Sonra kelimelerde küsüyor ellerime Her şey bir o kadar katılaşmış gibi Zaman hoyratça sevişiyor bedenimle… (bilmiyorsun, eskiyorum bende)
güzeldi yüreğinize sağlık gerçi ben geriden geliyorum gibi hissettim kendimi ama geçte kalmış sayılmam
saygılar...