Çok sonraları/ belki iki yıl sonra… Ardından döner mi acaba dediğimi hatırlıyorum. Seninle neyi yapamadık biliyor musun? Ellerimizi avuçlarımızda terletmeyi…
Hani önemli günler de olmasa Kandiller, bayramlar, doğum günleri Belki hiç mesaj bile göndermeyeceğiz…
Onca yıla rağmen- hiç unutmadım seni Gülüşün halen o ilk günkü gibi hafızamda, Farkında mısın bilmem ama Hiç kavgamız olmadı, tartışmadık bile…
Güzel günlerdi demek bazen yetiyor Bazen inan artıyor, bazen de şimdiki gibi…
Olsun be! Güzeldi yine de, her şeye rağmen…
Ellerim mi? İşte onu hiç sorma !
not:yağmurda vardı rüzgarda... çok özlerdik birbirimizi... sonraları mı? herkes bize sorardı aşkkı, bizde şimdi herkese sorar olduk aşkımızı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olsun be! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olsun be! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
not:yağmurda vardı rüzgarda... çok özlerdik birbirimizi... sonraları mı? herkes bize sorardı aşkkı, bizde şimdi herkese sorar olduk aşkımızı... _____________________________________ Günler öncesine bu siirdeydim ama yorum yazamadan ciktim. Bu gece yeniden nasip oldu ve iyiki oldu dedim kendime, cünkü bazi siirler okundukca güzellestigi kadar düsündürürde ve ben düsündüm. Buruk bir aska taniklik yaptim sayende Emre ama hatirlanan ask insani yasatandir/ bence. . Yasarken sahit olunuyor,,, ardindan ise tanikligi yapiliyor / acida olsa yasamaya deger. .
saygılar...