(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PAYİDAR'a MEKTUP BU GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PAYİDAR'a MEKTUP BU GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayattaki herşey hayal değilmiş be Payidar kalemimin ucu da iyice bitti artık diğerlerini şeffaf uçla yazıyorum arkadaşım
Arı, duru anlatımıyla su gibiydi aynı. Bir hayatın muhasebesini mektup vasıtasıyla yapıldığı kurguda hasret, hüzün ve kırılmışlık zirveye taht kurmuştu. Sevgim ve büyük beğenimle kutluyorum değerli çalışmanızı.
hüznün derin gölgesinde yıldızlar yitmiş nur sandığı şeyde ışıkmış sadece hayatta her şey hayaller olsaymış zaten bırakıp gitmezmiş Payidar..şeffaf kalemle yazılanları okuyan daha doğrusu o iletişimi kurup da gönül gözü ile görebilenleri o ikiliyi kutlamak isterim...
sevgiler saygılar... dağın haberi yok derler ama vallahi ben küsmemişem...))))
hayattaki herşey hayal değilmiş be Payidar kalemimin ucu da iyice bitti artık diğerlerini şeffaf uçla yazıyorum arkadaşım
sadece sen ve ben okuyalım...!
payidar kalmak insanın en güzel duygusu olsa gerek hayata gelecekte ve yurekte bir olması insana umut verir ve dizelerinizde herzaman olduğu gişbi güzellikler ve hasrete donuk hayatlar sezmekteyim saygı ve svgilerimle..
oysa bak şimdi gece her yer yıldız dolu gökyüzünde senin sevdiğin yıldız yok sadece...
benim bütün hayallerim oldu biliyor musun Payidar büyüdüm o korktuğumuz gecelerde
hem gözlerim kapanıyor hem yazıyorum, hem de ağlıyorum...
çünkü...
hayattaki herşey hayal değilmiş be Payidar kalemimin ucu da iyice bitti artık diğerlerini şeffaf uçla yazıyorum arkadaşım
sadece sen ve ben okuyalım...!
Yürek acısı yazdırmış duygu dolu hüzünlü ama derin anlam taşıyan güzel bir şiir okudum gönül sayfandan.İnsanın hayal ettiklerinin gerçekleşmesi ne güzel.Temennim bundan sonrada hüzünden uzak mutluluk sağanağında mutlu yarınlarda güzel güneşli günler görürsün.Bu anlamlı şiiri ve yazan yüreği yürekten kutlarım selamlar saygılar....
hayattaki herşey hayal değilmiş be Payidar ... Doğru ama gerçeklerde o kadar acı ki. Vedalarda var içinde.
Korkulan gecelerde büyümek ne kadar zor.Keşke gülerek gündüzlerde büyüseydiniz demek geldi içimden. Payidara yazılmış mektup.Sanki başka yazılanlarda var gibi geldi bana.
ucu kırık bir kalem buldum sana birgün rastlarım elbet diye bu mektubu yazıyorum Payidar
Sevgili Davidoff, kaleminin ucu kırık ya da şeffaf , ne olursa olsun sen yazmaya devam et. Sen yazdıkça ortaya çıkan güzellikleri görmek mutluluk veriyor.
çünkü...
hayattaki herşey hayal değilmiş Payidar
kalemimin ucu da iyice bitti artık
diğerlerini şeffaf uçla yazıyorum arkadaşım
sadece sen ve ben okuyalım...!
Tebrikler şair yürekli dost .........