ölümü öğrenmek istemiştin hani tatbiki kendinle... kendi üzerinde...!
hadi al işte üç tabut sana avluda, boyuna göre seç ve geç...
bir caminin avlusunda kendi namazını kılıyor, hem senin arkandan okunan duaları dinliyorsun hem de kendi duanı yürekten ediyorsun.
insanın kendisini defni sanki zor gibi ne de olsa biraz acemi çağırması zor o yüzden eceli.
hadi seni gömüp evine gidelim biraz beraber duanı edelim...
karşıda senin ekmeğini suyunu yıllarca bölüştüğün en iyi arkadaşın ne çok ağlardı kimbilir derdin bak şimdi helvan şekersiz olmuş diyor yemiyor...!
ben ölünce gözyaşlarına mendil yetmez, hatta gazeteler bile yazar derdin... senin isminde geçen birşeyler aradım yeni başlayacak bir filmde yönetmene rastladım
bakıyorum cenaze merasimin bitti kardeşlerin bile gitti... al işte sana öğrenmek istediğin dünya
o peşinden ayrılmayan sevgili dostların neredeler hani ömür bir kaç dua ile ne çabuk geçti gitti
gördün mü bak ölüm böyle sen o dostlarına yakınlarına ölmediğini fırsat buldukça hep söyle.
Ve bilsinler ki bir zamanlar bu ülkede bir sultan yaşamış... ne yaptıysa bu dünya ona bile kalmamış.
SEVGİLERİMLE Davidoff
Şiirlerimin çalınması ve başka sitelerde yayınlanması YASAKTIR
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FaRZ_ı MiSaL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FaRZ_ı MiSaL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir caminin avlusunda kendi namazını kılıyor, hem senin arkandan okunan duaları dinliyorsun hem de kendi duanı yürekten ediyorsun. =======================================
İnsan hem beden hemde Ruh tan oluştuğuna göre, İnsan ölünce kendi cenazesine görecek. Ben ölmüşüm diyecek, Sonra sonsuza doğru gidecek.. Ölüm bir anlamda yeniden dirilliştir
mars’ta bulunan su, bir astronotun gözyaşı olabilir. ilk işçi grevini başlatan şeytan bir gün sözünden dönebilir. önemli değil. belki bir gün yalnızlık da sigortalanabilir. hiç önemli değil. her şey mümkün myra. “geceyse.. eksik, kırık bir tırnak içindeyse.. bir uçak aniden kalbine yenik düşebilir. sen çocukluğuma aldırma. bir doktorun, ameliyat masasında âşık olduğu hastasının kalbine iliştirip, alelacele diktiği bir not niyetine al bu mektubu sadece..
sizi niçin üzeyim ki...kendi düşüncelerimi yazmıştım fakat sayfamda da aynı şeyi söylemişsiniz ben çok üzüldüm....sizin şiiriniz çok mu neşeli şairem ? Hayat çok acı değil mi sanki bende yüreği yanan bir anne olarak içimdekini paylaşmam suç mu......özür diliyorum hata etmişim sizin üzülmenizi istemiyorum bir daha sayfanıza uğramam
AYTEN UÇAR tarafından 8/24/2009 11:11:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
gördün mü bak ölüm böyle sen o dostlarına yakınlarına ölmediğini fırsat buldukça hep söyle.
Ve bilsinler ki bir zamanlar bu ülkede bir sultan yaşamış... ne yaptıysa bu dünya ona bile kalmamış.
Doğru söze ne denir?bu dünya kime kalmış ki?geride kalan bir hoş sadadır bırakabileceksek.tebrik ediyorum,yüreğinize sağlık değerli dost kalem.selam saygımla....
ölüme yazmak... o kadar kolay değil be şair.önce kaç kişiyi toprağa bizzat kendielinle indirdiğini sorarlar adama. bu tprak yonca ekimi için...müsait değildir...biraz cıvık bir yapısı vardır... çok teferruata girmiyeyim en iyisi...dem ve damarlara ilişir. gene de güzeldi...kutlarım. aramak..bulmanın yarısıdır...lakin ne aradığını bilmeyen bulduğundan da..bir şey anlamaz...yazık !
karşıda senin ekmeğini suyunu yıllarca bölüştüğün en iyi arkadaşın ne çok ağlardı kimbilir derdin bak şimdi helvan şekersiz olmuş diyor yemiyor...!
ben ölünce gözyaşlarına mendil yetmez, hatta gazeteler bile yazar derdin... senin isminde geçen birşeyler aradım yeni başlayacak bir filmde yönetmene rastladım
:) harikaydı... kesinlikle uçukçaydı...:) çok beğendim... saygılarımla...
Fi-i maktu' olurdu ölüm benim için yani tam biçilmiş kefen,kıymet Ben öldükten sonra( saci') türlü entrika olmazdı (iti) keskin ve kesen, Beni yaralayan bana acı veren bir şey olmazdı ( Ölüm) kabristan bedenim gülistan olurdu Çünki yaşamakta bir, Ve bin kez ölmektir....... Ha bugün ha on yıl sonra
ben ürperdim doğrusu.... dostlarım falan değil de... ölümüm... yaptığım hayırlar dostlar kıymet bilmese de amel defterime zaten işlenecektir... ama işte ölüm... teşekkürler... hatırlatma için özellikle...selametle
dünya ve ölüm...ve dostluk. düşünmeli herkes,hayatta ne kadar iyi insan olursak o kadar iyi gideriz öbür tarafa,hiç bir kaygı taşımadan cebinde. asıl mesele ölmeden görebilmek dünyadaki gerçeği.
İlginç ama bu gün okuduğum tüm şiirler ve hatta benim bu gün yayımlamak için yazdığım şiir nedense ölümü konu olarak seçmiş. Aman uzun ömürler dileyelim. Bu arada şairin başarısının hakkını da verelim. Konuyu seçmiş ve yerli yerince de sözcükleri yerleştirmiş.
fırat69 tarafından 8/29/2009 12:47:55 PM zamanında düzenlenmiştir.