Kavanoz dipli yüreğimde, Çocukluğumdan kalma, Özenle biriktirdiğim,sakladığım Ne çok taşlarım var benim…
Koca aşınmaz kayalardan, Aralara serpiştirdiğim çakıl taşlarımla Küçücük kum zerrelerine kadar Rengarenk taşlarım var benim…
Pembe taşım;neşem,sevgimdi. Kırmızı taşım;canlılığını verip aşkı öğretti. Mavi taşımda ufuklara takıldı gözlerim,huzuru buldum. Lacivert taşımda inandırıcı oldum. Kahverengi taşımda planlar yaptım. Yeşil taşıma güvenip duygularımı anlattım. Sarı taşım zekamdı,eserler yarattım. Beyaz taş saflıktı,dürüst yanımdı… Mor taş lüks ve ihtişam, Kara taş hüzün ve karamsarlık diye Yer vermedim taşlarımın içinde…
Kavanoz dipli yüreğimde, Rengarenk sevdiğim taşlarım var benim Her taş ayrı bir rüya Her taş ayrı bir dünya Her taşı ayrı bir sevdim Yine de,ben En çok beyaz taşımı sevdim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞLARIM VAR BENİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞLARIM VAR BENİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözlerimi küçükken renkli değil diye hiç sevmezdim,çocukluk ya işte birgün aynada kara bildiğim gözlerimin içine bakmıştım hemde dakikalarca,ve kara gözlerimin içinde küçük rengarenk ışıkları farkettim...demek ki bakmasını bilince her kara bildiğimiz aslında ne renkler saklıyor içinde,tıpkı taşlarım gibi...o günden beri gözlerimi çok seviyorum...
şimdi aynı sevdiğim gözlerle bakıyorum hayata,varsın uzaktan yada yakından fırlatsınlar kara taşları...ve taşlarımı kendime sakladığım sürece bilirim ki tüm renkler anlamını yitirir,ancak paylaştığım sürece parlaklık kazanırlar...
değerli şahan bey,yorumunuz için teşekkür ederim...saygımla...
Çocukluğumda kar yağarken Anadoluma benim bir tek eldivenim vardı sandığımda.Onu orada görünce teki olmayan eldiveni dünyalar benim olurdu.Çocukluğumda çift eldivenim olmadı hiç kartopu oynamak için.
Doğrusu rengarenk bir dünya geldi gözlerimin önüne ve uçtum birden hayaller ülkesine....Gerçekten harika dizelerdi,renklerle rakseden dizeler...Oysa ben dünyayı hep siyah ve hep durağan yanıyla tanımıştım demek ki başka renkleride varmış.Tabi renk körü olmayanlara...Kutluyorum değerli kardeşimi selam ve sevgiler gönderiyorum...
Kavanoz dipli yüreğimde, Rengarenk sevdiğim taşlarım var benim Her taş ayrı bir rüya Her taş ayrı bir dünya Her taşı ayrı bir sevdim Yine de,ben En çok beyaz taşımı sevdim…
Kavanoz dipli yüreğimde, Rengarenk sevdiğim taşlarım var benim Her taş ayrı bir rüya Her taş ayrı bir dünya Her taşı ayrı bir sevdim Yine de,ben En çok beyaz taşımı sevdim…