Ve beklemeden sonbaharı, Yine güz konmuş kirpiklerine…
Utangaç ne kadar serçen varsa Kırmışlar çelikten kafesleri kızıl akşamlarda Bir avazla kanat çırpmışlar uzağına Tutkun aşklarının son vaktine erişmiş Karamsar duruşların Ve tutuşan deliliklerin… Bir damla rahmete muhtaçlığın Yok olmayı seçmiş, çıkmaz sokakların Sağır kapı tokmaklarında.
Ağıt düşmüş yakana Kirli bir geceden hatıra… Utanmanı yuğmuş martılar Ceberut bir akşamda boğazın bu yakasında.
Otur şu geleni gideni konuk eden banka Say ki sahil köşkü onca kırık hayaline inat Arkadan geçen klaksonları vur Denize dönük bakışlarınla Kimsesizliğin kalsın avuçlarında Gelip geçen gemiler, Gelip geçen…
Yolcular uğurla sen yine Durmadan, duraksamadan uğurla Adın uğurken uğurlamasın seni kalabalıklar Gelip geçsin önün sıra gemiler Gelip geçsin dönüşünü bekleyen Ümitsiz karabalıklar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UĞURLAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UĞURLAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
halbuki tanıdığımı sandığım bu seçkin kalemin , sağlam bir kalkanı da var hayatın hoyratlığına karşı..."Allah var keder yok" diyen bir anlayışı da var.
şiirilerinizi beğenmemek münmkün değil.dizeleri okurken esen ayrı rüzgar,farklı bir lezzet var adını koyamadığım.Elinize yüreğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımı sunarım efendim.
neden şimdi bunca bezgin bir karamsarlık:(((