(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bahane... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bahane... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili kyrie emre arkadaşıma katılmamak elde değil.fakat bazı zamanlarda senin şiirine edecek söz bulamadıklarından tebrikle yetiniyor olabilirler.ama emre arkadaşımın her sözü takdir niteliği taşıyor.sevgilerimle
bu kez başka bir yorum yapmak istiyorum ben izninle... O kadar şair var ki ve o kadar çok kitap yayınlanıyor ki şiir adına,,,,, kimi ünlü, kimi ünsüz bir çok ismin binlerce şiiri,,,, hepsini alıp okuyorum... ve her karalamalarını şiir sayanlar, her kelimesini sanata çeviren senin kaleminden utansınlar diyorum...
sen günümüzde yazan en iyi şairlerden birisin...ve şiirlerinin altındaki kuru "tebrik ederim" lere ben tahammül edemiyorum senin adına... bu şiirler şiir yazan, kendilerine şair diyen yada şiiri seven insanlara başka birşey nasıl söyletmez...nasıl ilham vermez...inanılır gibi değil...
şiir sana ne kadar çok yakışıyor! bana şiiri her sefer daha çok sevdiriyorsun...
tut ki caydım bu ağrılı sevdadan ve dalgaların kıyılarımdan geri çekildi tut ki çekilmedin kahrından da bir çığlık gibi koparıp seni ayırıverdim bağrımdan...
Nasıl sükut etmesin nasıl sessizliğe bürünmesin? Böylesi sancılı bir ayrılık beklenmedik bir anda bir kurşun gibi saplanırken yüreğine soluğu kesilmişken nasıl çıkar sesi söyler misin? Suskunluk belki bundan belki de o çığlığı o güzel sesi sürekli duymak isteyişinden niçin konuşsun? Yüreğine sağlık sevgili Jale güzel dizelerin için keyif verdi sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
sen bu halinle ancak ölüşüne bir kez ağlanan/ ve mısralarım tarafından/ bir daha anılmayan... "tut ki ellerimi/ düşmeyeyim gözünden!" diyerek başlayan bir şiirde/ asla yer alamayan bir adam olurdun inan
o inatçı sükûtunu bir maria callas haykırışıyla darmadağın edip gitmeyişim bundan.
Yürekten alkışlıyorum Dizelerinize hapsedilmiş yüksek frekanslı duygular açığa çıkıp, bir ara titretti içimi
sen bu halinle ancak ölüşüne bir kez ağlanan/ ve mısralarım tarafından/ bir daha anılmayan... "tut ki ellerimi/ düşmeyeyim gözünden!" diyerek başlayan bir şiirde/ asla yer alamayan bir adam olurdun inan dizelerin inanmış buna da yüreğin neolcak??? Tebrik ederim her mısran ayrı güzellikte...
sen bu halinle ancak ölüşüne bir kez ağlanan/ ve mısralarım tarafından/ bir daha anılmayan... "tut ki ellerimi/ düşmeyeyim gözünden!" diyerek başlayan bir şiirde/ asla yer alamayan bir adam olurdun inan
tut ki bir akşam hayatından gittim yeterince çekti de/ gitti aynı akşam yaldızlı gurur/ bakışlarından... tut ki dudağının kenarındaki çukur büyük zaferlere has o müstehzi gülüşten artık eksik...
tebrıler ustat kalemınız daım olsun
TUTKİ BEN YASAMADIM SENİNLE SEN OLDUN BEN HİÇ YOKTUM VE SEN BAŞKALRINDA SEVDA BENDE ÇİLEYDİN BEN SENDE YAŞARKEN BEN SENLE VAR İKEN TUTKİ SENSİZ BEN BİR MASALIM CAN ÖZÜM...
Opera söylemek elbette haykırma değildir. İfade etmek istediğim şuydu. Maria Callas öyle bir söyler ki onu dinleyenin duymamasına ve kayıtsız kalmasına imkan bırakmamacasına...
"Sessizliğin karşısında bir Maria Callas cesaretiyle seslenirdim sana/ sessiz kalmazsam gideceğini bilmeseydim eğer..." dedim şiirdeki adama.
Ben böyle dedim lakin düşüncelerinize saygı duymaktan ve başka bir seçenek de olabilir miydi diye düşünmekten vazgeçmeyerek...
saygımla...
kyrie tarafından 4/30/2007 5:36:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aynen içimden geldiğimi yazıyorum buna inanın. Şiiri sanki sizin sesinizden dinler gibiydim okurken. Öylesine ruhunuzu katmışsınız ki şiire.Hem dokundum hem de hissetim . Kutlarım. Sevgilerimle..
"sen bu halinle ancak ölüşüne bir kez ağlanan/ ve mısralarım tarafından/ bir daha anılmayan... "tut ki ellerimi/ düşmeyeyim gözünden!" diyerek başlayan bir şiirde/ asla yer alamayan bir adam olurdun inan
o inatçı sükûtunu bir maria callas haykırışıyla darmadağın edip gitmeyişim bundan."
Gözlerim ruhuma şiir d/okudu
USTALIĞINIZA ve SANATINIZA
SAYGIM SEVGİM HER DAİM