Bu gece, Yine gözlerimde bir efkâr demliyor İstanbul Kara bir matemi gömerken karanlığa Üzerine asil bir karanfil (!) bırakarak Tamamı siyah tükenmezle yazılmış, Altı kırmızı kalemle çizilmiş Bir masalı sorguluyor. Mevsim yaz. Yüreğim ayaz. Adressiz sokaklarda dolaşıp, İzinsiz kapılarımı açarak Usul usul yürüyor içime gece. Aranan bir terörist kadar kaçak Yakalanmış bir terörist kadar itirafçı İstemsiz dökülüyorum hecehece. Her bir kelime, Yıldız yıldız dağılıyor gökyüzüne Arş’a arzuhalimi yazıyor. Hani benim anlamadığım Hani senin anlatamadığın Fecr’e açık,manâsı geniş cümlelerle !....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUÇLU KELİMELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUÇLU KELİMELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel İstanbulun değerli kalemi Hande Hanım, serbest vezinde değerli bir şiir yazmışsınız akıcı ve güzel dizeler anlatım berraklığı şiirde ki zenginlikler şiire özel bir anlam katıyor.Güçlü kaleminizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.