Son nefesini verir gibi,sonunu hiç düşünmeden Birden dökülüverdi dudaklarımdan O ölümcül __ Hoşça kal !...kelimesi . Oysa daha düne kadar aramızdan Bir damla su sızmayacakmış gibi birbirimize yakınken Şimdi, mevsimsiz göç eden bir turna sürüsü içindeyim Değil sana, kendime bile yıldızlardan Binlerce kilometre daha uzakta, Bir bilinmezin peşinden gitmekteyim. Krater ağzı, çalkantılı bir denizde Ağır aksak yol alırken, Aniden çıkan bir fırtınaya karşı koyamayıp Alabora olunca gemilerim Rüzgârın gücüne incecik bedeniyle Savunmasız kalan, bir gelincik misali bükülünce boynum Dökülüverdi kan rengi yapraklarım Yer gök ala boyandı ! Her ne kadar yaralayınca seni Kanasa da yüreğim Yayından fırlamış bir ok misali Geriye alınmıyor söylediklerim. Değimliydi ki, kader denilen şey Yaradan’ın yarattığı gün Alnımıza yazılmış Altı çok derin çizgilerle çizilmişti. Gerisi bahane, aciz bir teselli işte. Şimdi ; Güneşi arkasına almış bir dağ gibi Sadece yağmur yüklü bulutların gölgesi düşüyor üzerime. Birazdan karanlığın katrası Katre katre damlamaya başlayınca yüreğime Kalbimi tam ortasından ikiye böleceğim ! Emanetin bende kalmasın Yarısını al, İstersen yak, istemezsen de çöpe at Bak bu benim senden istediğim, en son dileğim !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU SON DİLEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU SON DİLEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneşi arkasına almış bir dağ gibi Sadece yağmur yüklü bulutların gölgesi düşüyor üzerime. Birazdan karanlığın katrası Katre katre damlamaya başlayınca yüreğime Kalbimi tam ortasından ikiye böleceğim ! Emanetin bende kalmasın Yarısını al, İstersen yak, istemezsen de çöpe at Bak bu benim senden istediğim, en son dileğim !...
tebrik ederim sizi çoükemmel bir şiir olmuş yüreginizin sesi her zaman ki gibi susmamış güzel bir o kadar da duygu yüklü bir şiir okudum yüreginize saglık kaleminiz hiç susmasın saygı ve sevgiyle kalın
Güneşi arkasına almış bir dağ gibi Sadece yağmur yüklü bulutların gölgesi düşüyor üzerime. Birazdan karanlığın katrası Katre katre damlamaya başlayınca yüreğime Kalbimi tam ortasından ikiye böleceğim ! Emanetin bende kalmasın Yarısını al, İstersen yak, istemezsen de çöpe at Bak bu benim senden istediğim son dileğim !...
güzel dile gelmiş bir şiirdi tebrikler değerli şaire selamlarımla
harikeydı efendim tebrik ediyorum yüreğinize sağlık dilerimki kalbiniz sonuna kadar bütün olarak kalır iki parçaya ayırmak zorunda kalmazsınız selamlar
Kalbimi tam ortasından ikiye böleceğim ! Emanetin bende kalmasın Yarısını al, İstersen yak, istemezsen de çöpe at Bak bu benim senden istediğim Son dileğim olsun !...
Bitmeyen bir sevginin ardından yazılan dizeler gönül hala özlüyor gideni kalan kaybetmiş görünsede aslında gidendir kaybeden
kutlarım emeğinizi yüreğinizi ve güzel dizelerinizi
Savunmasız kalan, bir gelincik misali bükülünce boynum
Dökülüverdi kan rengi yapraklarım
Yer gök ala boyandı !...
çok güzeldi... usta kalem, yürekten kutlarım.