Aşk koordinatındaki gizli notlarım Unuttum sanma Sanma unuttum Hayallerime giydirdiğin tensiz serabı, Sanma unuttum Bakışlarıma taktın kum dolmuş gözlerini Vahalarımda kasımpatı yetiştirirken sam yeli
Nefsimin tadını yudumlayan zaman Yerin yok Yok yerin Yaz gülüşüyle gelsende Aldanmam acitasyon mırıldanmana Yerin yok Düşlerime ağlayan gözyaşımda Yok yerin serme nakışı pörsümüş kilimi Toz yuttu bedenim Düşürmem artık Düşmem anason kokulu nefesine!
Git artık git Beynimi ele geçiren terazisi bozuk aşk Kalmadı artık kalmadı Doyumsuzluğuna bende mezen Terkedilişin gamında saklı silgine yazdım seni Edalı yürüyüşün takıldı engelime Bende varsam sende varsın artık Güneşin acıyan yüzünde doğmamak için Adını andıkça Sildim ipine asılı resimlerinden seni !
Hıçkırıklarımı biriktirdiğim suskunluk Saplanırken bağrıma gül bakışlı dikenler Terketti özü sözü bir çiçekler Söylenen her sözün ihanetiyle Yağdıkça ağladı bulutları delen dağlarımda kar
Sabahı bekleme gözlerimde Düşlerimde uyuyan gecenin yıldızı Arama düşlerim arama kendini Gördüm akşam düşmüş gözlerimi Gördüm geçikmiş ayak izlerini Çek ellerini tan aydınlığımdan Çekil yüreğimden çekil Umarsızlığına düştüğüm ayrılığın kirli gözü Yansıdıkça hasret solusun Zamanın indirgen basamağı ayna kırıkları
Çakıl taşlarına sıkışmış düşüncelerim Bakma gözlerimde kaybolmuş zamana, Acının ıslaklığında bırak beni bana Güneşin gölgesinde karanlığımda arar gibi Verecek elim yok dönüp dönüp bakma ardına Bırak beni bende Hükümsüzdür kimliğin yalnızlığa yürüdüğüm bu yolda !
İç içebildiğin kadar beni Sindiğin kuytularında kadehine doldur gözyaşımı Beynimde olsa da el izin, prangalı geçmişe gömdüm seni!
Zaman bilmem kaçıncı mevsim, rengim hazan Gün sayma kalbim ağaçlar yol ayrımında Boş sokakların sessizliğini inletirse sensizlik Karanlığın kördüğüm, noktamda ışık değilsin!
Gölgelerle savaşın barışı nerede? Nerede yüreğim söyle! Sılaya düşmüş her aşık düşmedi mi Nefreti buzdan ateş yüreği zemheriye?
Bu gece yokluğunun şiirini yazıyorum Dolanırken dilime ipini çektiğim sensizlik Sende kalmışım farkında değilim Kalemimim ucunda ağlıyor dokunduğum kelimeler Anlatıyor gözyaşlarım Sensizlik derken sen varsın dudaklarımda Seni bana anlatan kelimeler yanar ıslaklığına!
Haydi kalk gönül erim Aşk yüreğinin kirlenmemiş mısraları Yar terini nağmemde silmek için Dize dize dizil şairin dil nefesine Yeniden bir daha yeniden yogrul düşlerim Geceden sıyrılan akl-ı seyrim geliyor!
Tuana aşkına yağıyor mahşeri yağmurlar Gülümsüyor tuğba üzerinde uçan meleklere Şükür eden bedenim secde ederken toprağa Damarlarımda yar dudaklarından içtiğim iksir Efsunlu bakış tutsaklığında Bulutlara asılı hüznü silecek gözlerim!
Suyu kamçılayan dalga rüzgarı/ estikçe es Zaman boran vakti Dostum oldu ıssız kaldırımlar Tahammülüme can veren yağmurlar Yar soluğunu soludukça damlaların Çığlığım, gözyaşımda ışıldıyor renklerim!
Söz düştü,yolum düştü Günü dünden doğuran dişi gece Yaşayamadığım düşlere uyanacaksa gözlerim Yari gördüğüm rüyama kapansın gözlerin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İç İçebildiğin Kadar Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İç İçebildiğin Kadar Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İÇSEL AYRAÇLARIN YOĞUNLAŞTIĞI BİR ŞİİR,DUYGULARIN BENLİĞE SIĞMAYAN TARİFLERİYLE YOĞRULMUŞ SÖZLERİ SATIR SATIR İŞLEMİŞSİNİZ,İÇTE KALAN DUYGUNUN FAYDASI OLMAZ ŞÜPHESİZ,BENZETMELERE DENİLECEK SÖZ YOK ,MÜKEMMELDİ,ÇOK AMA ÇOK BEĞENDİM
Kutlarım şaire.
SAYGILAR BENDEN...