Rengi katran karasına dönmüş gökyüzünden Ağır ağır ve tane tane Dökülmeye başlarken yağmur damlaları Başımda tarifsiz bir ağrı. Yüreğimde ücreti ödenmiş Ancak ; Bedeli ödenmemiş bir hayatın ağırlığıyla Ona dokundum ! İçim titredi Yeni sürgün vermiş bir sarmaşığın dalı gibi Sımsıkı sarılıp ağladım. Sonra, bir kapı aralığından Gecenin koynuna sessizce süzülerek Bir günah işlemişcesine Yaktım yüreğimi ! Sır ; Beden ile ruh arasındaki o ince çizgide durup Sonsuza kadar beklemeyi göze almaktı !. Onca zaman, Durmuştum, beklemiştim, susmuştum oysa. Şimdi ; Kalbimin süveydası kara,neden kapkara ? Hani ; Niyet değilmiydi, götüren insanı Hem günaha hem de sevaba ? Ben günah yapmadım Ben günah yapmadım süveyda !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜVEYDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜVEYDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........ cici bakın bu güzel şiirler hissetttiren yüreğe kutlarım..........................................
Niyet değilmiydi,götüren insanı
Hem günaha hemde sevaba ?
*************Zülal bir bardak su kadar güzeldi...bir içimlikti...