Gözlerin gelince aklıma asacak çerçeve arar bakışlarım sözlerin çivisiyle çakar duvarlara asarım yüzünü ve hüznü ve! neden kanar ki baba parmaklarım...
... bu gün ömrün en sancılı günü…
gidemediğim bir şehre bilet alır ellerim bilirim ki kaçtığın kadar büyür acı en uzun yolculuktur hasret uğurlananlar kervanına katılalı siyahbeyaz anılar geçer şerit şerit...
yağmurlar hiç dinmedi gökyüzünde nisandı dördüydü günlerden simsiyahtı dünya o gün yalın ayak koştuğu gündü acının tökezlenip düşen dizlerimde kanadı bir daha söyleyemeyeceğim adın!
kucağından düştüğüm hayatın eksenine ters bakar hep bir yanım yarım bir şiirdi sevgin tamamlayamadığım!
ne vakit mermerlere takılsa irislerim hangi ayrılığın mektubudur okuduğum hangi gidişlerin rengiydi kalem adressiz yazanlar ordusunda mezarlık selvisinde uzar gider çocuk kirpiklerim.
Baş ucuma takılı çerçevede özlediğim! vakitsiz yiten y/güzüm d/izindeyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çerçevedeki yarım! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çerçevedeki yarım! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.................. kucağından düştüğüm hayatın eksenine ters bakar hep bir yanım yarım bir şiirdi sevgin tamamlayamadığım! ................... Sevdiklerimizin yitimleri acıdır.Yaz ortasında kar yağdırır yüreğimize, çıplak kalırız.Yüreğimizi üşütür,gözlerimizi dondurur.Rahmet diliyorum.Duygu dolu bir o kadar anlamlı bir şiir okudum kaleminizden. Sevgi ve saygıyla kalın.
neslihanım geç gördüm şiirini özür dilerim... mekânı cennet olsun canım benim...babalarımızın eksikliğini hiçbirşey tamamlıyamaz ve ne mutlu bizlereki onların evlatları olmayı rabbim nasip etmiş...günümüzde eşleri yok...gözüme toz değil kaya kaçtı ve inan şu an sayfan sırılsıklam, hep gülecek değiliyiz ya...seni seviyorum...sözün bittiği yerdeyim...
Suyu gözesinden içince böyle oluyor şiir,diriliyor va dökülüyor saçaklarımızdan,sarıyor baba gibi her yanımızı...Ne sıcak bir babaydı...Yürekten kutladım.Selam,saygı...
ana-baba yüreği... dizleri,omuzları, elleri, sözleri,azarları taltifleri, kucaklayıp bağırlarına basmaları... başka büyük sevgi yok sanıyorum...yalan-dolansız ,çıkarsız -hesapsız... hatıralarda ve hasretlerinde gezinmek bu özel günlere has olmayan benzersiz hüzünler...
ah neslim kızım...onlar cennet ehli olmuşlardır inşallah... duaları dilimizde... öğrettikleri her şey kolumuzda ve gönlümüzde altın bileziklerden değerli servetler gibi...bu yaşta bile onlara layık evlatlar olmak kaygısını taşıyor isek, ne mutlu onlara ,ne mutlu bize...hayat bir devr-i daim... inşallah hepimizi duayla yâd eden evlatlar bırakırız giderken...
şiir...elbette şiir...ama başka bir şey...gözyaşı ıslağı o kalem bilirim... seni seviyoruz... aşk daim olsun...cg
Hayattaki her hayâl kırıklığı, her ayak burkulması, her sendeleyiş, her dengenin bozulması..Kısaca her hüsran çok acı bir şekilde bir daha hatırlatır..
Sığınılacak en muhkem kalenin adı bile bir tesellidir; Etrafı mermerlerle çevrili bile olsa..
Rahmetle bir kere daha anmak, belki bir daha ziyaretine seninle gitmek.. Nasip.. İnşallah!
Her bir dizesi için ayrı ayrı kutluyorum. Aldım dizeleri yüreğime ve gözyaşlarım yağmur olup sulasın babamın toprağını hiç olmazsa bugün doyasıya güneyin kavuran sıcağında. Saygı ile.
mecburi gidişlerin tek yönedir biletleri dönüşü olmayan yollardan beklentide yoktur zaten... garip olan ,farketmiyor insan hayat devam ediyor ve bazen hatıraların yasaklı kentinde bir festival yaşanıyor...
kucaktan düşmeler hayatın içinde içindeki koşuşturmalar... geçenlerde farkettim eskiden kucağımda oynaştığım sevdiğim kızım artık kucağıma sığmıyor ne zaman? diyor insan..Ne zaman büyüdün... işte o belkide kucaktan düşmekti... kabullenmesekte hayat kendi akjışı içinde seyrine devam ediyor bize ise hüzünleri kalıyor....
bugün babalar günü Allah rahmet eylesin babanıza kardeşim... şiir hüzünlü olduğu kadar bir o kadarda hayatın gerçeği... yüreğie sağlık kardeşim..
ne vakit mermerlere takılsa irislerim hangi ayrılığın mektubudur okuduğum hangi gidişlerin rengiydi kalem adressiz yazanlar ordusunda mezarlık selvisin de uzar gider çocuk kirpiklerim.
Baş ucuma takılı çerçevede özlediğim! vakitsiz yiten y/güzüm d/izindeyim...
HÜZÜN KOKSA DA DİZELER...ÇOK GÜZELDİ...ANLAMLIYDI...YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Dizeleriniz dokunaklıydı.. ölüm beklenendir bazen.Acı çekmesine dayanamazsınız...Acısı dinsin dersiniz o çok sevdiğiniz insanın..Benim babamı kaybettiğimde onun bende yaşayacağını görmüştüm.Aynaya baktım.Sanki gözlerim,yüzüm o...Yedi yıldır o ve ben..Özleyenler bana bakıyor..ne güzel...Ben bana bakıyorum özlediğimde...Canım babacığım...babalarımız...Mekanları cennet olsun...
ne vakit mermerlere takılsa irislerim hangi ayrılığın mektubudur okuduğum hangi gidişlerin rengiydi kalem adressiz yazanlar ordusunda mezarlık selvisin de uzar gider çocuk kirpiklerim.
Baş ucuma takılı çerçevede özlediğim! vakitsiz yiten y/güzüm d/izindeyim...
Sizi çok güzel anlyorum çünkü benmde böyle bir günüm oldu..... başınız sağ olun.
asacak çerçeve arar bakışlarım
sözlerin çivisiyle çakar
duvarlara asarım yüzünü
ve hüznü
ve!
neden kanar ki baba parmaklarım
yüreğinize sağlık harika dizeler
selam ve saygıyla