güvercin kanadında uğurladığım bu sevda; kahrolası…
ne zaman ki doğacak güneş batıdan; batıracağım, içimdeki yasak aşkını doğuya… yakacağım sana ait tüm gemilerimi ve ne zaman ki bir şarjör boşluğuna asılı kalacak gözlerin; vuracağım kalbimi şakaklarından… şimdi, vakit belki de ilmek vakti… itildiği an altımda debelenen küflü sehpa, ürkek ceylân bakışında yeniden kurulacak mavi bir dünya… dediler: bu bun’lu sevdaya, dilendiği her ötenazi, yasal… rutubetli bir hastahane odasında yaşamak, yasak…
ne zaman ki yıkılacak dağ, dağ üstüne çekip alacağım mahpus yüreğimi dergâhından kılıcının keskinliğinde boğduğumdan beri tüy soluklu ömrümü kirpiklerinden tutunup bakıyorum hürriyete; gözbebeğinde ağırlaştırılmış bir esaretin hükümlüsüyüm.. ahhh can! yüreğine ulaşır mı göğsümdeki keder yokluğunun alnımdaki sureti çala kalem bir kader… gömdüğün an sineni gamze-i maşûkun derin çukuruna dediler: sin’e dökülen her alatav toprak yasal…. bu sevdaya yakılan her mersiye yasak,
eyyy sen! el değmemiş sonsuz sevdaya ilk iman eden yüreğime sapladığın katran karası nazarının hakkı için boynuma vurduğun zülfikâr hakkı için ve on iki imam hakkı için sen… yüzümü özüne kurban eylediğim; Ali’m! bilesin kıyamam yapraklarına papatyaların suçu yok, bu vebâl-i firak bir tek senin boynuna…. kırmışsan bir sevdanın iskeletini tam da belinden dediler limanında uğurladığı gemilere salladığı mendil yasal bu sevdaya adanan bir katre gözyaşı bile yasak…
yazık! boğazıma düğümlediğim, ve asla tarih tutanaklarında geçmeyecek bir aşkın mahremiyetine çok yazık… sandık lekesiyle yoğrulmuş hayallerimi asarken saçlarından semaya zifir yolcusu gözlerin, keder hancısı mabedime azık… uzak… istesem de varamam bab-ı ali’ye dediler, ayaklarına vurulacak tüm prangalar yasal, ona uzanan her yol yasak…
demem o ki yâr! bir imza molası ise yasalla yasak arası ah! o kalemler kırılası ân, bileğe vurulan neşter anıdır, şimdi, ak şiire demle kızıl not düşme sırası.. güvercin kanadında uğurladığım bu sevda kahrolası...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bab-ı ali... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bab-ı ali... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendime Not: Sadece bir daha oku, bir daha oku,(git çaya bak, demlendiyse doldur bir bardak zehir gibi olsun) sonra bir daha oku,(canın ne kadar sigara çekti değilmi, kahretsin bu soğukta balkonada çıkılmazki) sonra bir daha oku, bir daha, bi dah, bi da... Ama bu haksızlık, saat gece 01.45
Söz(kendime) yarın bir daha okuyacağım, bir daha Tebrikler, saygılar
demem o ki yâr! bir imza molası ise yasalla yasak arası ah! o kalemler kırılası ân, bileğe vurulan neşter anıdır, şimdi, ak şiire demle kızıl not düşme sırası.. güvercin kanadında uğurladığım bu sevda kahrolası...
(A-Y)
KUTLARIM DEĞERLİ HOCAM,ÇOK GÜZELDİ TABİ SESLENDİRME DE GAYET GÜZELDİ, HAZ ALDIM ÇOK...TEŞEKKÜRLER,SEVGİ VE SAYGIMLA,SELAMLAR...
"karanlık gecelerin kabus dolu gözlerinde avuttum kendimi.ve sensizligin en karanlık sabahında gördüm acı gerçegi.kahrolası bir sevda işte benimki.bilmedin sessizligin bile nasıl güzel geldigini....ve bilmedin asıl aşkın soluk yüzünde karşıladıgını beni.hani tutkuydu seninki.acımasız bir hayatın bir güneş doguşunda bulduşken seni..
.bu nasıl bir tutku ey sevgili! kuşların üzerimden geçmeye korktugu bir insanım şimdi.sahil boyunca koşarak haykırırken sevdigimi sen nerdeydin eyyy sevgili. bu bendeki kahrolası bir sevda şimdi!senin bilmedigin degil,bilmezden geldigin bir acıyım şimdi.yürüdügüm yollara attıgı bıçaklar kesti ben beni.. paramparça oldum,kanar ayaklarım ama hasretim ya sana yürürüm yine o yolda...tam kavuştum diyorum bu defa kanayan ayaklarımın altında tuzlar... bu nasıl bir aşkmış ey sevgili.bu kadar çekerken bile mutlu olmak benimki.bu bendeki kahrolası bir sevda şimdi.."
Yarın bu güzel şiirini anasyfada görmeyi öyle çok istiyorum ki canım inşallah diyorum....inşallah....
teşekkürler mustafa hocam... öyle bir bütünleştik ki, artık sensiz şiir yazamaz oldum o güzel yüreğin ve mükemmel yorumun için bin teşekkür yolladım sinene kabul edesin...
ak şiire demle kızıl not düşme sırası.."
Kendime Not: Sadece bir daha oku, bir daha oku,(git çaya bak, demlendiyse doldur bir bardak zehir gibi olsun) sonra bir daha oku,(canın ne kadar sigara çekti değilmi, kahretsin bu soğukta balkonada çıkılmazki) sonra bir daha oku, bir daha, bi dah, bi da...
Ama bu haksızlık, saat gece 01.45
Söz(kendime) yarın bir daha okuyacağım, bir daha
Tebrikler, saygılar