Aydınlığın anlamıdır hayatın Varlığın dünyamın meşalesidir Kuşların şarkıları gibi, Hayat iksiridir sesin! Ey biçare kalbimin sahibi, Nerdesin?
En güzel duygusun En mükemmel his, Gönlü okyanus kadar geniş, Mümbit ve muhlis… Sen sözlerin tükendiği yerdesin, Ey karanlık dünyamı aydınlatan güneşim; Nerdesin?
Ayla güneş tekbir çeker semadan Seyyareler aşkla kıyama durur, Gece, yeşil rengi alırken sudan, Seher vakti dünya tekrar kurulur. Ayla güneş tekbir çeker semadan! Ey sevgiliden daha sevgili, Güzelden daha güzel, Ey ruhumu okşayan el Nerdesin?
Yemyeşil bir bahçe ortasında sen, Sana gıpta eder güller leylaklar, Binlerce yaprakla hazandır giden, Düşün kaç çiçekle gelir ilkbahar… Yemyeşil bir bahçe ortasında sen! Sensin kalbe umut veren, şevk veren Ey eşsiz gökkuşağı göklerin Nerdesin?
O kadar büyük ki kalbimde yerin Bu denli sevmemiş Kerem’le Aslı. Baharın, sevginin güzel şeylerin Hepsi senin adın ile cinaslı. O kadar büyük ki kalbimde yerin! Sen ki gönlümdeki zulmete perdesin! Ey küçük dünyamın büyük emeli, Ey sevginin banisi, aşkın temeli, Nerdesin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİN EY! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİN EY! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yemyeşil bir bahçe ortasında sen, Sana gıpta eder güller leylaklar, Binlerce yaprakla hazandır giden, Düşün kaç çiçekle gelir ilkbahar… Yemyeşil bir bahçe ortasında sen! Sensin kalbe umut veren, şevk veren Ey eşsiz gökkuşağı göklerin Nerdesin?
O kadar büyük ki kalbimde yerin Bu denli sevmemiş Kerem’le Aslı. Baharın, sevginin güzel şeylerin Hepsi senin adın ile cinaslı. O kadar büyük ki kalbimde yerin! Sen ki gönlümdeki zulmete perdesin! Ey küçük dünyamın büyük emeli, Ey sevginin banisi, aşkın temeli, Nerdesin?
Şiir bir aynadır, Bakınca, okuyunca, hissedince, siz kendi kalbinizdeki güzellikleri gördünüz aslında. O inciler, sizin duygularınız; O güzellikler, sizin güzellikleriniz. Bu sadece bir ayna.. Saygılar.
"En güzel duygusun En mükemmel his, Gönlü okyanus kadar geniş, Mümbit ve muhlis… Sen sözlerin tükendiği yerdesin, Ey karanlık dünyamı aydınlatan güneşim; Nerdesin? "
Külden ateşe gidiştir seni her hatırlayışım...Gri bulutlar çöreklenmemişti kentimizin üzerine...
yoksun yaar!!
kaçtığım yağmurlar yağıyor üstüme... Şu soluğuyla tenimi dağlayan,hasret rüzgarlarında...SUS a kesmiş yüreğimin,acısı ve yanıtsız kalmış çağrımın köhnemiş sızısıyla, birbaşımayım...
Sesime fidye isteyen duvarların ardında.... Kalın bir duvarla ayıralı beri hayatımı,senden ve yaşamdan... Hiç bir yanlışlığı bağışlamayan bir mezalimlik içindeyim...
Ey yaar!!
Bilemezsin ne akıllara zarar gecelerdeyim...Bazen kurşun yemiş gibi suskun!! Bazen bombalanmış bir kent gibi çığlık çığlığa!.. Bilemezsin hüznüme isyan zamanlarımı... Çocuklar ölüyor gözlerimin ortadoğusunda..Her metresi başka bir yangın gecelerimin...
yoksun yaar! kaldım imlası bozuk cümlelerin arasında... sözcüklerim takarrof marka silahına sürülmüş tek bir mermi... seni düşünmek rus ruleti...şakağımda sensizliğin soğuk namlusu....yüzüm kül!!
nerdesin yaaar!! üşüyorum... "
cimcime79 tarafından 5/18/2009 2:03:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
En güzel duygusun En mükemmel his, Gönlü okyanus kadar geniş, Mümbit ve muhlis… Sen sözlerin tükendiği yerdesin, Ey karanlık dünyamı aydınlatan güneşim; Nerdesin?
duygu aktarımı çok güzeldi şiirinizde
kaleminiz var ola
sevgiyle...şiirlerle kalın