(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR AĞLAMASI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR AĞLAMASI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teknik çok yalın ama çok derin bir şiir boğulmamak için karaya çıkmak zorunda kaldım. Başarılarının devamını bekliyoruz üstad tam yol iskele sancak...
Komşu Kütahyanın genç şairi Mehmet Abdırgan kardeşimi kutluyorum, çok güzel iki dörtlük okuduk kuvvetli bir şiir olmuş, kalemini şiirini ve şairini bir daha kutlar Kütahyalı şair arkadaşlarıma selamlarımı ve saygılarımı iletin lütfen, Eskişehirden Türkmendağlı.
gitmiş susmuş nöbet nöbet aglamış bir ifade. tez olmamış dönüşleriduygularınız kendinize.yanlız kalmayı ögrenen bir ben var burada.vazgeçmişsin rahmet yagışlarından. banada bunları hissettirdi şiiriniz..tebrikler....
seherrr tarafından 3/31/2009 11:33:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sizin olsun her şey, Şarkılar sizin olsun. Ağaçlar, kuşlar, yağmurlar, Bu dünya sizin olsun.
Belki birkaç dize dökülür Toplarım hüzünlerden. Bir yıldız konar pencereme, Masal olur gece, geçer; Masmavi hecelerden...
gece deyilmidir insani hüzünlendiren ve bin bir türlü düsüncelere iten gece deyilmidir acilari gebe kilan mutlulugu unutturan masal olur gün isiyinca hersey yüreginize saglik birazdaha uzun olabilirdi ama güzeldi düsündürücü dizeler ve üretici sonsuz mavilikler dilerim.
Yüreğiniz dolu ama siz kısa kesmişsiniz, çok şeylerden vazgeçmiş gibi umutsuzluk kaplamış içinizi,, yinede bizlere bıraktığınız şarkıları,ağaçları,yağmurları ve dünyayı,, sizinle paylaşmayı tercih ederiz... bu kısa ve güzel şiirinizi kutlarım..
Bir şeyden vazgeçtiğim yok aslında, insanları ve hayatı seviyorum,bunalımda da değilim.Dizelerim, menfaatler uğruna insanlığına ait vasıfları harcayanlara bir tepkidir...Şiirime gösterdiğiniz ilgi ve yorumunuzdan dolayı teşekkür eder,saygılarımı sunarım...(mehmet)
AMA BİR FIRTINA VAR KESİN
TEBRİKLER