Kendime ağırdır şimdi başımda gövdem İçime yağan karlardan soğuktur Cümlelerim… Alemi keyfine, keyfi alemine dağıttım Şimdi aymazım…
Ay süzüldü penceremden içeri Avurtlarım sızım sızım yar… Hani geceyi biz ağartırdık ya mehtapta Göz göz odalarında sevdanın… Şimdi ay düştü avuçlarıma Bak, kızıl kan….
Usul usul yağıyormuş yağmur Ayak sesleri bile sessizmiş Senin şehrinde Nöbetindeyim demiştin üç beşlerin, ben gibi Sancılara gebe dudak kıvrımlarımda İsmin Dalga dalga vurur yüreğime
Ay düştü avuçlarıma kanatır zamanı Şaşkınım Suskun bir gecenin ortasında saplanan Yelkovan, akrep öldürmecesinde Şimdi içimdeki tüm saatler zembereği çatlatırcasına hep, hep sensizliği beş geçmekte...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay düştü avuçlarıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay düştü avuçlarıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usul usul yağıyormuş yağmur Ayak sesleri bile sessizmiş Senin şehrinde Nöbetindeyim demiştin üç beşlerin, ben gibi Sancılara gebe dudak kıvrımlarımda İsmin Dalga dalga vurur yüreğime
Ay düştü avuçlarıma kanatır zamanı Şaşkınım Suskun bir gecenin ortasında saplanan Yelkovan, akrep öldürmecesinde Şimdi içimdeki tüm saatler zembereği çatlatırcasına hep, hep sensizliği beş geçmekte...
Ne güzel.Alacakaranlıtan aydınlığa seslenen bir şiir. "......... biz hep senle gecenin son ışıklarında karşılaştık karanlık gireken koynuna aydınlığın yalnızlaştı yalnızlık
biz senle hep sebebsiz bir nedenle karşılaştık korkusuz gözlere korku sözleri ışıkladık
senle hep biz izsiz yollarda karşılaştık"
Sevgili yıldız.Bu güzel şiirine yolluyorum nacizane. sevgilerle kal.
munır tarafından 3/24/2009 12:26:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ay düştü avuçlarıma kanatır zamanı Şaşkınım Suskun bir gecenin ortasında saplanan Yelkovan, akrep öldürmecesin de Şimdi içimdeki tüm saatler zembereği çatlatırcasına hep, hep sensizliği beş geçmekte...
içten duygulu ve iç acıtan bir şiir kutlarım can gönülden selamlarımla
basarilariniz daim olsun...
saygilarimla...