Onların da hayallere vardı zümrüt yaylalarda boy vermiş, Papatya yanağında sevdalar ki menekşe morunda yeşermiş. Mavi düşlerin ak güvercinleri sevgi taşımış yara, Yavru emziren göğüslerin yüreği dua ulaştırmış civanlara.
Bin yıllık zaman kesiti bin bir ışıkla uyanarak, Lavlaşan boğazın sularını ılıttı kutsayarak. Ölüp de ölünmezliğin meçhulde silinmezliğin, Yurt ağacının gölgesinde tarihte bilinmekliğin, Kandan mürekkebiyle destanlaştılar sonsuza değin.
Genç Osman oradaydı Sultan Murat’la birlikte, Ulubatlı Hasan sancaktarlığında Fatih bütün haşmetiyle cenkte. Yavuz Sina Çölü’nden yetişti atının yelesi kumlu, Osman Gazi atının kuyruğunu bağlamış Orhan’ıyla kurumlu. Yıldırım tüm sadeliğiyle Anadolu’yu takmış peşine, Siperlerin gerisinden yetişiyor her "imdat" sesine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYZADE YÜREKLERİN YILDIZ KÖŞESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYZADE YÜREKLERİN YILDIZ KÖŞESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dizeleriniz başlı başına yüreğimizi coşturuyor ve bir o kadarda acıyla kavruluyoruz bu günkü halimize baktıkça... Hepsi boşamı şehit oldular diye düşünmeden edemiyoruz, hala da şehit veriyoruz şair.. İnsan bazen ne yazacağınıda bilemiyor doğrusu isyanları yaşıyorum yine... Mükemmel ötesiydi şiiriniz.. Sevgiler, tebrikler yüreğinize..
şiir okudum tüm ihtişamıyla
elleriniz dert görmesin
çok beğeni ve sevgimle
ve tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun