(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ikimizde şok olmuştuk.. Bunu ona ben öğretmemiştim. Peki parmak kadar çocuk nerden biliyordu bu korkunç-muazzam gerçeği... Ben o gün bıraktım sigarayı bir daha da elimi sürmedim Arkadaşım hala içiyor ve şuan şeker hastası...
YORUMSUZUM ......
KargülüALMILA tarafından 4/4/2007 8:52:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
kutlarım değerli dostum..ben nişanllandığımda bırakmıştım sigarayı...yâni yaklaşık 23 yıl kadar oluyor...tavsiyem herkes bıraksın...her yönden zararlı...teşekkürler...bence günün şiiri gönlümde...saygımla...
Aslında; Ne demek istediklerini biliyorsun.. Ne farkın kaldı, ...............kasten adam öldürenlerden, Bile bile kendini zehirlerken.. Suçlusun Çınar suçlusun. Yaşamak güzel, ...........................bırak, ...............................bırak ki yüreğin yaşam sevinciyle dolsun..
birak o sigarayi hoca...
sukur ben birakali alti yil oldu
cok rahatim. her hafta futbol macina cikarim 90- dakika banamisin demez nefesim ))) ikinci bir 90 dakikaya ciktigim zaman bile oluyor... ard arda iki mac... sigara icseydim bir macin yarisini bile zor oynardim eskiden...
birak kardesim sigarayi... zor degil... ben tuttun icerdim ve paketi cope bir attim, o atis... )))
Çok anlamlıydı hocam...Allah sağlık versin,bile bile içiyoruz işte....Güzel bir iç hesaplaşma olmuş şiiriniz.... Yüreğinize sağlık.Selam ve Saygımla....
çok güzel ,çok anlamlı bir şiir.sanki dertleşir gibi bir dostla,vazgeçirmek sinsi düşmanına sığınmaktan . umarım en yakın zamanda kurtarırsınız kendinizi o düşmanın elinden.. tebrikler
O MERETİN MAALESEF BİR ESİRİ OLARAK AYNİ DERTTEYİM Kİ NE ZAMAN, BIRAKMAK ŞÖYLE DURSUN AZALTMAYI DÜŞÜNSEM ÇOĞALDIĞINI FARKEDİYORUM. NE OLACAK BUNUN SONU SON ZATEN BELLİDE ...
Aslında; Ne demek istediklerini biliyorsun.. Ne farkın kaldı, ...............kasten adam öldürenlerden, Bile bile kendini zehirlerken.. Suçlusun Çınar suçlusun. Yaşamak güzel, ...........................bırak, ...............................bırak ki yüreğin yaşam sevinciyle dolsun..
Yaşamak güzel...Alışkanlıklarımızı esir alarak.Maalesef ben de suçluyum.Dumanların esaretinde.Çaresiz. Sevgili Çınar,Hatırlattığınız için teşekkürler.Belki bir gün Ayrılırız o hain sevgiliden.Saygılarımla.