(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
87 yılında içten dileklerle yazılmış bir duygu düşünce sağanağı.aradan geçen onca zaman değişen ne oldu?elbiseleri değişmiş yeni patronlar türedi.üstelik şimdiki maskeleri çok daha tehlikeli.kolay gelsin
gelmez tabi o minicik yürekler ölüyorsa açlıktan veya silahlardan küstü tüm çocuklar onların dünyasına.. Dünyaları batsın onların..Yüreğinize sağlık değerli kardeş yürek..
Uzatın ellerinizi, ...............durdurun bu oyunu, Onlar da çocukluklarını, O kirlenmemiş Tertemiz dünyalarını tatsınlar diye. Hep güldünüz, Çocuktur anlamaz diye.. Ben de size küstüm, Sizlerle oynamıyacağım. Gelmiyeceğim sizin dünyanıza işte...
Çocuklar babalarının serçe parmaklarına sımsıkı tutunup, adımlarını hızlandırdıkları an, büyümek gerektiğini anlarlar.güzel şiirinizi kutlarım.Saygılarımla...
Her defasında şiirlerinizi okuduğumda işte yeni bir sorun kaleminizde konuşmuş diyorum keşke başkalarıda duysa bu konuşmaları mükemmeldi hocam saygım ve sevgimdesiniz...
Bu tarz şiirleri çok severim. Duyarlı ve insanca yaşatmak adına, zeytin dalı uzatmak elleri kanlı Çiyanlara. Dünyaları karanlık kirli oyunlarıyla güneşimizide karartılar.
Alkışlamadayım...
Tebriklerimle
Saygıalrım sonsuz