(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahh.. Bunlar ne güzel dizeler hocam.Nasıl diyeyim bir sızı hissettim ki sol yanımda sormayın gitsin.. Siz mısralarla yaşıyorsunuz, mısralarda yaşıyorsunuz... Tebrikler canı gönülden..
güzel bir şiirle dönüş sanırım bir şeylerin yolunda olduğunu gösteriyor...inşallah iyileşmişsinizdir ve yine güzel şiirlerle aramızda olmaya devam edersiniz...sayfada şiirlerinizi arar olmuştum çünkü...ve şiir ve duyguları ve anlatımı çok güzel...kocaman tebriklerimle kutlarım günün şiirini ve de şairini...saygı ve sevgiyle ayrıca en önemlisi sağlıkla kalın...
Hocam sizi günün şiirlerinde değil,yılın şiirlerinde de görmek en içten temennimiz.Siz ulusal şair sıfatını çoktan hakettiniz bizim gönlümüzde.Şiir gibi bir şiir okudum dersem abartılı olmaz sanırım. Kutlarım ve ayağa kalkar ALKIŞLARIM...
Sevgili Dost… Bir süre siteden uzak kaldım ve güzel şiirinizi günün şiirinde görünce sevincim ikiye katlandı. Kurdeleli şiire sevgilerle. Gerçekten okuduğum en güzel şiirlerinizden biri. Her dize imgeden, mecazdan ses olmuş duygularınıza. Tebriklerimle yansıyan ayna… Sevgimle
Anahtarı çevirsem mi, ...............................yüreğim darda.. Halbuki biliyorum.. İçeride bahar gözlü bir kız, ..................................yalnız, ........................................onun adı sevda...
ustadim gunun siiri secilem beni cok sevindirdi ayrica asil beni sevindiren seni gormedigimde endiselere kapilip bazi dostlara seni sormam ve haberini alamayinca yine uzulmem morelsiz kaliyorum burada. cok sukur seni gorebilmek beni cok mutlu etti.
bir dostumuzun goz uclarimizdan bir anlikta gitmesi uzuyor beni...
Sanki kelepçelenmiş ellerim. Anahtarı çevirsem mi, ...............................yüreğim darda.. Halbuki biliyorum.. İçeride bahar gözlü bir kız, ..................................yalnız, ........................................onun adı sevda...
Yine güzel dizeler değerli kardeşim yüreğine sağlık.
Bembeyaz bir ev ....saçaklarında salkım saçak esmer düşler...
Arkadaşım ne güzel anlatım bu böyle...Bak işte,içimdeki çocuğu uyandırdın...Beyaz badanalı evinin ,çift kanatlı köhne kapısından girdi avluya.. Sevdiklerinin hiçbiri yok oysa içeride.Sen ağlattın ,sustur susturabilirsen gayri... Tebrikler.Sevgi ve saygı.
asker55 tarafından 2/22/2007 5:11:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sizi görünce aklıma bir çınarın göl kenarında gölle göz göze gelmesi aklıma geliyor.Çınarın dalları yapraklarıyla beraber suyla temas ediyor.Çınar muhterem ağaçlardır...Göl tatlıdır...
işte güzel bir şiir ve yürekli bir şair daha..ne güzel böylesine hayat dolu şiirleri şiir tadında okumak...yüreğinize sağlık değerli dostum..tekrar geçmiş olsun..ne demek efendim tabi ki dostlarımızın sağlığı benim için yüzlerce şiirden daha da önemlidir...aslında ben de bir süredir rahatsızım..şeker hastalığım var..şimdilik 150 derecede dolaşıyor..önceden 271 idi bir miktar düşürdüm ama sıkıntısı bitmiyor hiç....bir de sabahlara kadar bilgisayar başında oturmak yok mu mahvetti beni..üstelik bu ay ki internet 56 milyon..sınırsızı da geçtik maşallah..ama sizin için ve şiirler için feda olsun..saygılarımla dostum...
Özlem KARA