(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilde değil mi ki gönlün sırrı,... Dilini tutup da sevdiğini yüreğine gömüp gidenlerden omdan sevgisi diline değil de özüne, gönlüne, tavrına sinenlerden olacaksan kal der gibiydi kal deyişiniz...Güzeldi...
Ya; Tut dilini, Ve sessizce git.. Belki gönlüm zamanla yokluğuna alışır. Ya da; Tut ellerini, O iki tılsımlı sözcüğün, ............................dağları aşır...
şimdi ne gariptir gönül diliyle giiyor gönlüyle gidermi anlamaya çalışıyorum..gitse bende giderim ...ya yüreğiyle gidiyorsa..bir kıvılcımla dünyalar yanmazmı..bir damlayla fırtınalar kopmazmı..geceleri gündüzü kaybetmezmi yürek..kaybedeceğini kaybettikten sonra ...avuturuz kendimizi dilden sökülen iki sözcükle ( görüşmek dileğiyle)...
geceme söz oldunuz Çınar hocam...ne diyeyim size ben eniyisi kendime mola vereyim...
Yüreğine sağlık...harika dizeler için teşekkürler... Her zaman sevgimle...
Ya; Tut dilini, Ve sessizce git.. Belki gönlüm zamanla yokluğuna alışır. Ya da; Tut ellerini, O iki tılsımlı sözcüğün, ............................dağları aşır...
Ya; Tut dilini, Ve sessizce git.. Belki gönlüm zamanla yokluğuna alışır. Ya da; Tut ellerini, O iki tılsımlı sözcüğün, ............................dağları aşır...
Dilini tutup da sevdiğini yüreğine gömüp gidenlerden omdan sevgisi diline değil de özüne, gönlüne, tavrına sinenlerden olacaksan kal der gibiydi kal deyişiniz...Güzeldi...