(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mutsuzluk olmasa mutluluğun, gece olmasa güneşin, kötülük olmasa iyiliğin, sığılık olmasa derinliğin değerini bilemeyiz. ama boğulmadan kurtulmayı da bilmemiz lazım. yoksa hiç bir şeysiz kalıveririz...çok güzel bir şiir okudum kaleminizden...saygı ve sevgiyle kalın...
Derinlerde dalğalarla boğuşsan bile, kulaç atabiliyorsun, gücün nisbetinde mücadele şansın var. Ama sıglar öyle mi çakılıp kalıyor insan:))) Uzak durmak lazım şairim, böylesi yerlerden uzak. Güzel bir şiirdi...saygı duyarak okudum...selam sevgiyle
Hayat bu işte değerli kardeşim,onca zorlu yaşantılar mücadelenin sonunda bir bakarsınız ki sizi bir kaşık suda boğarlar.Zaferi kazanmış ve başarılı insanlar dikkat ederseniz hep yalnızdır,çünkü derin düşündüklerinde sığ düşünenlerce kabullenemezler.
Öyle ya... Boğulacaksan büyük denizde boğul diye boşuna dememişler..
İnsanlar maddiyatı ve kendi çıkarlarını herşeyden üstün tuttukları müddetçe, kimsenin kıyısına varmamaya çalışmalı.Ve fazla açılmamalı...Dönmesi kolay olsun diye....