(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tahta bir sandalyeden ibaret salaş bir otel odası. Bir şair çıkmalı bunları yazan bu şehirde, Bir şiir haykırmalı karanlıklara çığlıklar içinde.. Bu düşüncelerle kapanırken gözlerim.. Ses verir çağrıma, ...........kaç şair,kaç dize kim bilir.. Işıklarını söndürmeyen gecelerde...
Tahta bir sandalyeden ibaret salaş bir otel odası. Bir şair çıkmalı bunları yazan bu şehirde, Bir şiir haykırmalı karanlıklara çığlıklar içinde.. Bu düşüncelerle kapanırken gözlerim.. Ses verir çağrıma, ...........kaç şair,kaç dize kim bilir.. Işıklarını söndürmeyen gecelerde...
İlyaz dosta kesinlikle katılıyorum düşüyorsınuz akla siz. Yüreğine sağlık Çınar hocam harike... Herzaman sevgiyle...
ayrılığın tanımlanması işlemi henüz devam ediyor,dostum. henüz tam olarak bulunmuş değil.... elbet bir bulan olcaktır... kutlarım... güzel dizelerdi.... sağlıcakla,hep mutlu kal.
anlatımın güzelline birde duygunun agırlıgını koyabiliyosan işte böyle harika şiirler çıkıyor ortaya,öldürecek bu şiir ler beni ya..... yüregin hiç susmasın hocam sevgimle ve muhabbetimle kal..
Bir şair haykırmış, karanlıklara...Çığlıklar içinde.Aydınlığa çıkmış karanlık yollar. Sayın Göle,Kutluyorum içtenlikle.Bu kadar güzel olabilir geceler,ışığınızda.
Hangi şehire gittiysem; Vurur gözlerimi, adresini şaşırmış ayın şavkı, .....................................ışıltılı yıldızlar.. Sarıverir bir anda, gecenin sessizliğini giyinmiş yarım yamalak bir efkar. İnce bir sızı süzülür,hiç konuşmadan ..........................................açık penceremden içeri. Sisli perdesini çekiverir mutluluk, ..............................ben ayrılıkları dinledikçe.. Unutulmak istenen bir geçmiş oysa, .....................................................gerçeğin aynası. Hayat insanları yalnızlığa sözledikçe. Bir yatak, ...........bir masa, Ve; Tahta bir sandalyeden ibaret salaş bir otel odası. Bir şair çıkmalı bunları yazan bu şehirde, Bir şiir haykırmalı karanlıklara çığlıklar içinde.. Bu düşüncelerle kapanırken gözlerim.. Ses verir çağrıma, ...........kaç şair,kaç dize kim bilir.. Işıklarını söndürmeyen gecelerde...
pek ço şiire şu bu deyip bir şeyler yazmaya çalışıyorum ama sizin şiirinizde bir an rahatladığımı hissttim neden mi farklı şeyler söyleyebileceğim bir kişi ve şiirle karşı karşıya olduğum için ................................................. ne söylüyorum biliyor musun? HİÇ BİR ŞEY NEDEN Mİ:
"İnsan insanın kurdudur" demiş eski Latinler. Bende "Şair şairin aynasıdır" diyorum. Sönmeyen ışıltınıza ve tükenmeyen ciğerinize sağlık Çınar bey! Siz ışıklarınızı söndürmediğiniz sürece bizim gözlerin feride umarım sönmeyecek.
SEMİH SEYYİD tarafından 4/4/2007 1:53:42 PM zamanında düzenlenmiştir.