(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senin İçin Ağlarken… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senin İçin Ağlarken… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet doğal olarak bir sevda için bir kişi ağlar diğerleri öyle gözükür ama esas sevdaya ve aşka değer veren yürekler çağlar,güzle bir şiir,sevgilerimle...
Şiirin tamamında sevdaya dair ne varsa vardı.. Ama son kıta muhteşemdi tek mısrası bile bir birlikteliğin aynı şiirde zıtlaşmadan yaşandığı ama hasretin ağır bastığını anlatıyordu...
Sevdada hasretin var olmayışı sevdanın tabiatına aykırı zaten önemli olan tek taraflı çekilmeyen hasretin şiirde şiir diliylede olsa paylaşılmasıdır..
Güzel vede anlamlıydı kutlarım usta kalemi vede bu nadide eseri TEBRİKLER...
Selam vede muhabbetlerimle...Allaha emanet olun... yudumyunus
Köpük köpük eritirken zaman, Bu can sende sonsuzluk arar… Senden uzaklaştığım her an, Senin içinde bir ben ağlar… değerli şiir dostu çok güzel bir çalışma okudum yüreğinize saglık kaleminiz daim olsun saygılarımla zaralıcan
Arar dururum seni her demde, Birer birer düşerken yapraklar… Yüreğimin erişebildiği her yerde, Senin için bir ben ağlar…
Köpük köpük eritirken zaman, Bu can sende sonsuzluk arar… Senden uzaklaştığım her an, Senin içinde bir ben ağlar… Ayrılığı çeken bilir...ağlayan anlatır Çok güzel ve hoş dizeler....Kutlarım tebrikler
Bir peyk olurken çevrende, Yıkıldı hicrandan bu dağlar… Usul usul solarken gölgende; Senin için bir ben ağlar…
Arar dururum seni her demde, Birer birer düşerken yapraklar… Yüreğimin erişebildiği her yerde, Senin için bir ben ağlar… .............. Mükemmel şiir, tebrikler şair var olsun yüreğiniz.
Genç şair dostum, Yücel Demirtaş. Güçlü kalemini kutlarım, bu güzel şiiri bizlerlen paylaştığın için teşekkür ediyorum. Güzel şiirlerini zevkle okuyorum. Sağlıklar ve sıhhat diliyorum, değerli kardeşim. Selamlar.
Bende bir ben aglar şiir yazarken duyguyla ozaman ben derim ki Bu beden benim ama içindeki sanki ben degilim..KUTLARIM Dost şair güzel bir şiir okudum şiirde ben buldum ..
Hazan mevsiminde, Duygularıma hüzün yağar… Damla damla yüreğimde, Senin için bir ben ağlar….
Kaybolurken yüreğim sende, Gözlerim hayaline bakar… Yanmışken can bu tende, Senin için bir ben ağlar…
Kuşatılmışken evreninde, Evrenim sana bel bağlar… Solarken yüreğim yüreğinde, Senin için bir ben ağlar… yüreğinize sağlık duygu yüklü bir şiirdi efendim saygılarımla.
çağlar,güzle bir şiir,sevgilerimle...