Hazan mevsimi çökmüş üstümüze Hüzün tohumları sarmış her yanı Kapansın bütün kapılar Açılsın gönüller ALLAH’a Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Açılsın eller duaya Yakarışlar inletsin semayı Uykudan uyansın ebabil kuşları Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Ya Rab ! Açtık sana ellerimizi Sonsuzluk ateşi yanarken içimizde Çözülsün diye bu sonsuz bilmece Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Rab aşkına bitsin, bitsin bu zülümler Ağlamasın artık anneler ve yavrular ’Islahı imkansızsa helak olsun bunu yapanlar’ Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Yakarışlarımız inletsin semayı Açılsın ellerimiz yüce Allah’a Bitirsin diye bu belayı Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Duysun sesimizi bütün bir insanlık Açılsın zalimler için ; Ardına kadar cehennem kapıları Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Bam telimize dokunur bu çile Katlanmak mı ? Mümkün değil.. Yer gök hepsi dile gelsin diye Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Ya Rab ! Şikayetimiz sanadır Budur elimiz ve dilimizden gelen Bu zülümleri yapan zalimler ’Sana havale , sana havale, sana havale…’ Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Zalim zannetmesin kalır yanına Bu dünyada olmazsa bile Dokunur elbet bu feryatlar Bir gün onların da canına Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Açalım ellerimizi yüce RAB’e Yakaralım var gücümüzle Duyulsun artık mazlumun ahı Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Elimizden gelemeyeni, dilimizle yapalım Gün olur devran döner Duyulur elbet mazlumların ahı Şikayetimiz sanadır Rabbimiz Tüm yardımları ancak senden bekleriz Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Kan ağlarken bütün bir ,insanlık Biz nasıl huzur bulalım bu gece Yakaralım Allah’a, dağ taş gelsin dile Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Aşık derdini açar maşukuna Bir gün varır isem huzuruna Ne yaptın diye sorarlar ise bu kuluna Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Hak aşkına siz de katılın bu kervana Ümitle , feryatla yakaralım Allah’a Geri kalmayalım bu duadan Çevirelim yüzümüzü ; Yardım dileyelim semadan Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zalim zannetmesin kalır yanına Bu dünyada olmazsa bile Dokunur elbet bu feryatlar Bir gün onların da canına Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece…
Açalım ellerimizi yüce RAB’e Yakaralım var gücümüzle Duyulsun artık mazlumun ahı Amin diyelim bu gece Dillerde , gönüllerde hep aynı hece… emeğine saglık çok güzel tebrikederim kandiliniz kutlu olsun arkadalım
bu güzel eserinizle gönüller bir oldu
Yüce yaradan imanla açılan ellerimizi boş çevirmesin
tebriklerimle saygılar..