(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Âşık Olmaktan… ( Vazgeçtim Artık ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Âşık Olmaktan… ( Vazgeçtim Artık ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vazgeçtim artık; Vazgeçilmez olandan… Her an seni yüreğimde yaşatırken, Yüreğimi yüreğinde yakmaktan... Ve… Sende yanmaktan… değmiyorsa vazgeçmek gerek yüreğinize sağlık anlamlı güzel bir şiirdi.
Vazgeçtim artık; Vazgeçilmez olandan… Her an seni yüreğimde yaşatırken, Yüreğimi yüreğinde yakmaktan... Ve… Sende yanmaktan…
Vazgeçtim artık; Sana ram olmaktan… Ben sende yok olurken, Bendeki seni aramaktan… Ve… Yeniden sende solmaktan…
Yücel kardeşim..şiir senin ruhunda yeniden dirilmiş ..bu ne muhteşem bir sevda şiiri..ben genelde sevda şiiri yazan biri olarak açık çaık gıpta ettim sana..seninle dost olmak güzel..şiiri sevenle hasbihal etmek çok güzel..tebrikler..yüreğinin gür şelaleleri her daim mısralarını bereketlendirsin kardeşim...
Vazgeçtim artık; Hayalindeki hayal olmaktan, Ve… Her gece seni aydınlatırken, Ben sende efil efil yanmaktan…
Vazgeçtim artık; Hazan bahçelerinde, Solan gülleri koklamaktan… Ve… Vazgeçtim artık; HÜZÜN ŞAİRİ OLMAKTAN… Hak edene hak ettiği kadar sevgi,hak etmeyene fazlasını verince naza çekiyorlar herhalde. Allah gönlüne göre verir işallah dostum güzel şiirin ve değerli yüreğini kutlarım selam ve muhabbetle kardeşim
Dil söyler kalem yazar, akıl her ikisinede eyvallah der, fakat birde seven yüreğe sormak gerek...
Okumuş olduğum bu nadide eserin mısra aralarında yüreğin hala sevgi dolu olduğu vede sevmemekten yana hiçte razısı bulunmadığı vardı..
Şiir şiirselliğin doruklarından avaz avaz beni okuyun derken haklıydı , okundukça okunulası vede haz alınası nadide bir eser okudum usta kaleminizden kutlarım sizi vede bu harika eserinizi TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet olun..yudumyunus