Karanlılka kuşatılmış bütün beşeriyet Kaldırmada afakını, sarmış bir acziyet Yorulmuş sineler, zihinlerde teslimiyet O sineler ki, zamanın altın ikliminde…
Dün seni arayanlar bugün olmuş bedbaht Hele kasvetli uykularda aht üstüne aht Ötelerde dosta görülen atlastan bir taht Öyle dost ol ki, zamanın altın ikliminde…
Âdemoğlu sınır tanımaz vefasızlıkta Şakakları zonk zonk, gafiller derin uykuda Unutulmuş hakikat Yusuf gibi kuyuda Bir Yusuf ol ki, zamanın altın ikliminde…
Gurbet gurbet soluklar iken yiğitler seni Sert rüzgârlar durmuş, yırtmıştı sular bendini Arayanlar ancak seninle bulur kendini Bir yiğit ol ki, zamanın altın ikliminde…
Bulanlar bulmuş onu, kalanlar son şafakta Yıkanırken bir kere daha nurdan ırmakta Son yolcu adım adım hedefine varmakta Bir yolculuk ki, zamanın altın ikliminde…
Duyulurken yeniden uhrevi bir esinti Kuşatır her tarafı ilahi bir musiki Ötelerden bir muştu sarar o gönülleri Bir muştu ol ki, zamanın altın ikliminde…
Son elçiden muştularla gelen altın çağı Haber vermişti kaç yıl önceden Uhud dağı Hıra kapısında örülür örümcek ağı Bir Hira ol ki, zamanın altın ikliminde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZaMaNıN AlTıN İkLiMiNdE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZaMaNıN AlTıN İkLiMiNdE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gurbet gurbet soluklar iken yiğitler seni Sert rüzgârlar durmuş, yırtmıştı sular bendini Arayanlar ancak seninle bulur kendini Bir yiğit ol ki, zamanın altın ikliminde…
Bulanlar bulmuş onu, kalanlar son şafakta Yıkanırken bir kere daha nurdan ırmakta Son yolcu adım adım hedefine varmakta Bir yolculuk ki, zamanın altın ikliminde…
Duyulurken yeniden uhrevi bir esinti Kuşatır her tarafı ilahi bir musiki Ötelerden bir muştu sarar o gönülleri Bir muştu ol ki, zamanın altın ikliminde…
Son elçiden muştularla gelen altın çağı Haber vermişti kaç yıl önceden Uhud dağı Hıra kapısında örülür örümcek ağı Bir Hira ol ki, zamanın altın ikliminde…
Yücel DEMİRTAŞ
Güzel şiirin finali harikaydı beğeni ile okudum Yürek sesin hiç susmasın, kalemin daim olsun _________________Saygılar
Âdemoğlu sınır tanımaz vefasızlıkta Şakakları zonk zonk, gafiller derin uykuda Unutulmuş hakikat Yusuf gibi kuyuda Bir Yusuf ol ki, zamanın altın ikliminde…
ŞİİRDE- YUKARIDA EN ÇOK BEĞENDİĞİM DÖRTLÜKTE OLDUĞU GİBİ- PEKÇOK UYUMLU İMGE KULLANMIŞSINZ.. MESELA HAKİKATIN YUSUF GİBİ KUYUDA UNUTULMASI GERÇEKTEN BANA OLDUKÇA ETKİLEYİCİ GELDİ...
ŞİİR HEM ŞEKİL AÇISINDAN HEM DE İÇERİK OLARAK ÇOK ETKİLEYİCİ OLMUŞ..
Son elçiden muştularla gelen altın çağı Haber vermişti kaç yıl önceden Uhud dağı Hıra kapısında örülür örümcek ağı Bir Hira ol ki, zamanın altın ikliminde…
KIYMETLİ HOCAM; ŞİİR BİR SERİNİN İKİNCİ ŞİİRİ GALİBA İLK ŞİİRİNİZİ DE ÇOK BEĞENMİŞTİM BU ŞİİR DE OLDUKÇA ETKİLEYİCİ BİR KONU VE DE İMGELERLE SÜSLÜ OLMUŞ...
TEBRİK EDER SABIRSIZLIKLA DAVAMINI BEKLEİYORUM
SAYGILARIMLA AHMET HOCA.
ahmed xani tarafından 7/11/2013 1:26:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sert rüzgârlar durmuş, yırtmıştı sular bendini
Arayanlar ancak seninle bulur kendini
Bir yiğit ol ki, zamanın altın ikliminde…
Bulanlar bulmuş onu, kalanlar son şafakta
Yıkanırken bir kere daha nurdan ırmakta
Son yolcu adım adım hedefine varmakta
Bir yolculuk ki, zamanın altın ikliminde…
Duyulurken yeniden uhrevi bir esinti
Kuşatır her tarafı ilahi bir musiki
Ötelerden bir muştu sarar o gönülleri
Bir muştu ol ki, zamanın altın ikliminde…
Son elçiden muştularla gelen altın çağı
Haber vermişti kaç yıl önceden Uhud dağı
Hıra kapısında örülür örümcek ağı
Bir Hira ol ki, zamanın altın ikliminde…
Yücel DEMİRTAŞ
Güzel şiirin finali harikaydı beğeni ile okudum
Yürek sesin hiç susmasın, kalemin daim olsun
_________________Saygılar