Şimdi son vedalara sarılacak kollarım Yetim günaydınlarım alın yazım hoşçakal. Vuslatsız bir sılaya bağlanacak yollarım Cam kenarı düşlerim, dalgın gözüm hoşçakal.
Zamanın yazgısında erken tükenen gücüm Ağında büyüdüğüm zalim kader hoşçakal Kula hibe ettiğim hiç almadığım öcüm Güllerimi solduran ayaz keder hoşçakal
Umudu uyuttuğum yâr bildiği her gecem Ay ışığım, yıldızım, rüzgâr yüzlüm hoşçakal Bitimsiz cümlelerim kalbimde ki aşk ecem İç titreten sevgili, amber sözlüm hoşçakal
Yağmur kokan yaprağım gözyaşı sığınağım Sevgimin asaleti beyazgülüm hoşçakal. Bükülmeyen kalemim sadık tek dayanağım Ağlayan şiirlerim, naif dilim hoşçakal.
Çocuk heyecanıyla her gün titreyen sinem Misketlerim, bebeğim korkularım hoşçakal. En değerli şiirim sevgi kokulu annem Dilimden hiç düşmeyen, şarkılarım hoşçakal.
Simsiyah saçlarında yıldız büyüten melek Yüreğimi titreten güzel sızım hoşçakal. Rabbime el açarak şükür ettiğim dilek Canımın can parçası, İrem kızım hoşçakal.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlayan Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlayan Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi son vedalara sarılacak kollarım Yetim günaydınlarım alın yazım hoşçakal. Vuslatsız bir sılaya bağlanacak yollarım Cam kenarı düşlerim, dalgın gözüm hoşçakal. çok güzel yazılımış bir şiirdi ama şiir ağlamsın hep gülsün çünkü ağlarsa kirpiklerinde biz şairler varız yüreğinize saglık kaleminiz daim olsun sevgilerimle zaralıcan
tüylerim ürperdi... empati ile bu kadar güzel yazabiliyorsa bir kalem... ve bir yürek...bana alkışlamak düşer... müthiş etkişlendim hatta gözlerim doldu inanın ... mükemmel bir şiir mükemmel bir anlatım ve duygu seliydi ... varolun inşallah saygılarımla...