Okuduğunuz şiir 2.3.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Şubat Ayazı
-Ne olurdu biraz daha sevseydin beni Gözlerinin yeşilinde bir gün daha baharı yaşasaydı ömrüm! -
Şimdi şubat ayazı yüreğim Sen bilmezsin yokluğunda nasıl üşür ellerim Yarın Mart da gelir Pınarları buz tutar bakmaya kıyamadığın gözlerimin.
Nasıl gidersin Ben bunca severken seni İçimin bütün odaları yetim Bütün pencereleri açık yüreğimin Çığlık çığlığa bir telaş içinde ellerim Ellerim, sensiz ne işe yarar Bilmem ki!
İnan bana sevdiğim Hiçbir kışa benzemiyor yokluğunun soğuğu.
Bir ağustos gecesinde açan narçiçeği gibiyken varlığın Nereden bilebilirdim yokluğunun Şubat ayazında solan beyazgüllere benzediğini!...
-Şimdi; Odamın bir köşesine dökülmesini bekliyorum yapraklarımın -
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şubat Ayazı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şubat Ayazı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkî anlatan en ypğun duygu özlem değilmidir ki..şiir narin olur mu? olur işte dokunsan inci misali dökülüp kırılcak gibi acıtıyorsa olur. Üşürüm; kansızlık değil sensizlik der gibi. Tebrik ve çok sevgilerimle.
Nasıl gidersin Ben bunca severken seni İçimin bütün odaları yetim Bütün pencereleri açık yüreğimin Çığlık çığlığa bir telaş içinde ellerim Ellerim, sensiz ne işe yarar Bilmem ki!
İnan bana sevdiğim Hiçbir kışa benzemiyor yokluğunun soğuğu.