“Varlığının hayali bile telaşa düşürürken yüreğimi Bir şiire nasıl sığdıracağım güzelliğini…”
Hangi benzetmenin gücü yeter İçime düşen varlığının anlamını taşımaya. Ezilir ardında ne varsa Anlamsızlaşır adının geçmediği cümle Ve bitmez hiçbir şiir Yarım kalır Sen bana gülümsemedikçe…
Sana baktıkça Gamzelerinde ansız açan Nar çiçeklerine benziyor yüzüm. Sen gökyüzümü süsleyen ay Ben kalbine düşmeyi bekleyen yıldız Sen teninde şiirler büyüten aşk Ben uyanmaktan korkan düşüm…
Düşlerimin gerçeği gözlerin, Gözlerin yarım kalan yanım Sen tamamlandığım. Diğer yarım…
“Ah sevgili seni düşündükçe Seni bende sevgili yapan “ânı” tutup alnından öpesim geliyor…”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nar Çiçekleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nar Çiçekleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğrusu size biraz kırgındım fakat kırgınlığımın sebebi neydi unuttum .. ( büyük bi ihtimalle yanlış anlaşılmam söz konusu ) her neyse.Leyla hanım şiirlerinizi her zaman beğeniyle okurum .. ve tabi bu şiirinizde çok güzel .. tebrikler. sizi kutluyorum.. sevgiyle ve dostlukla kalın..
Sevgi, saf temiz bir duygu, bir ömür boyu sürebilecek sıkı bir dostluk olarak kalabiliyorsa, ben böyle sevgiyi anlar ve değer veririm. Sevgi dolu yüreğini kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kal.
Mükemmel Bi Şiir Okudum Ama ilk İki Ve Son iki Mısra Öyle Özetlemişki Şiiri Bie Sadece Tebrık Etmek Kalmış. Yürek Kaleminız Daim Olsun Efendım Saygılar.
Ah sevgili seni düşündükçe Seni bende sevgili yapan “ânı” tutup alnından öpesin geliyor…”Duyguların diliyle yazılmış aşkın izleri taşmış mısralarda tıpkı tuna gibi yürekten kutlarım sevgilerimle Leyla...........