Bir genç sevdaya düştü... Gel gör ki; tuzağa çeken oralı bile değil... "Varsın bakmasın", dedi birisi ve ekledi: -"Madem ki; O vardır... Varsın bakmasın..."
İlk nefha.. o bir anne, nefeslerin annesi, Babalar hep kuludur, kullarsa bahanesi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefes şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefes şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Perdelerden kurtul, gör hakîkati, Mâsivayı unut, yâd et firkâti, Sıyrıl şu mekândan, bırak saati, Düşsen de kalk, yürü, pes etmek ârdır, Her engel ardından, bir engel vardır
hece vezniyle yazılmış çok anlamlı çok güzel dizeler kutlarım sevgili dost en içten sevgiler saygılar
"Âh" edersen şâyet, düşme bu yola, Gam deryasıdır bu, bir adı "belâ", "Âmenna" diyorsan, peki, ne âlâ, Hazır ol, hârı sev, her adım nârdır, Önünde ateşten bir nevfel vardır.
yaban sevgi seni bırakılır yaban elde derler atalar dünya sevgisi dünyada biter gerçek sevgi ise ahirette insanı şad eder cemalullah agötürür ruhların arınması gerek bu dünyanın geçici zevklerinden aslından her varlığın ardında bir var olduğunu görmek gerek.kuru gürültülü aşklar hikaye..............selam ve saygılar tebrikler
Yalnız aramaktır, belki bir zaman, Bir dem gözlemektir, bâzen bir duman, Bâzense beklemek, dört gözle her ân, Sen çalış, îman et, o haberdardır, Belkide aşılmaz bir cebel vardır.
Perdelerden kurtul, gör hakîkati, Mâsivayı unut, yâd et firkâti, Sıyrıl şu mekândan, bırak şu vakti, Düşsen de kalk, yürü, pes etmek ârdır, Her engel ardından, bir engel vardır.
"Âh" edersen şâyet, düşme bu yola, Gam deryasıdır bu, bir adı "belâ", "Âmenna" diyorsan, peki, ne âlâ, Hazır ol, hârı sev, her adım nârdır, Önünde ateşten bir nevfel vardır.
Kutluyorum çok güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.