(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTMEDİKÇE,SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTMEDİKÇE,SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sükunet çığlık olur yankılanır gözlerimizde ............................................... kutlarım efendim mükemmel bir eser yüreğinize sağlık saygılar selamlar sizide sayfama beklerim
bence en can alıcı noktaydı bu iki satır...bunu siz ezelden beri hisseden bir kalemsiniz...ve ne mutluki yazılarınızın varoluşu bizlere de öğretti bu iki satırın yaydığı ışığı.......söze anlam yüklenen bir şiirdi..saygılarımla şair.
Soğuk memleketin sıcak şairine merhaba.Duygularınızı samimi dille dile getirmişsiniz.Kinayeler çok hoş. Diğer şiirlerinizi de okuyacağım... Yüksel caddesine selam....
BAŞARI VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE... DUYGUSAL BİR ŞİİR OKUDUM, DUYGULARIN TAŞTIGI VE SEVGİLERE ULAŞTIGI GÜZEL BİR ŞİİR..... DUYARLI YÜREKLERE SELAM OLSUN SEVGİ DOLU YÜREGİNİZ HİÇ SUSMASIN ŞİİR TADINADA KALASINIZ..
Selma napmışsın öyle valla döktürmüşsün. Ah ben uyumayacaktım ki :-( O ilham bana gelecekti neyse bir ilham alacağım olsun .Bu okuduğum 2. şiirindi her ikiside harikaydı. Sanırım hayranın olucam. yüreğine sağlık.
selma enfes nedir bilirmisin işte bildiğinde di şiirin kutlarım ya nekadar güzel inanırmısın 3 kez okudum hala okumak istiyorum ne güzel kelime haznen var kutlarım seni sevgiyle sami.
Yalnızlık ölümün diğer adı gibi gelir insana hele ki terkedilmişiliğn vermiş olduğu bir yalnızlık ise bu duygu çok daha öldürücüdür darbesi. Gri yalnızlıkların mavi çoğulculuğa ulamlasını diliyorum sevgili şairim.
Ve sen benim yanımda ve soluğun soluğumda en sıcak aşklar yaşamak senle...sürsün ömür boyu ... -Bırakma ne olursun.Titrer üşürüm sensizlikte/bir yanım kopar bedenden ....hadi çık gel...herşeye inat... can dost nefis ...Tarzı DANIŞ.......kalemine bin bir sağlık.Etkisinde kalırım bu dizelerin az değil/çok uzun zaman kalırım ...dünler gelir/geçer slaytımdan ve dünlerden geriye gelmem de zor olur...
şiiriniz çok güzel olmuş sevgili arzu .......Ufak ufak sitemler taşıyor içerisinde........tebrik ediyorum......başka şiirlerinizi merakla bekliyorum.......sevgilerle....
o gittiğinde zaten yalnızlığımızla başbaşa kalıyoruz ve yalnızlık daha da keskinleşiyor. acaba ne zamn ayrılık sevdaya dahil olmaktan çıkar? yüreğine sağlık.
Dirilirken ölü ruhlar kızıl bedenlerde
Her zerre kor alev nefesin değdiğinde
Önce ellerimiz yırtılır dokunmanın hazzında
Ve dil karmaşaya uğrar her yürek atışında
Sükunet çığlık olur yankılanır gözlerimizde
...............................................
kutlarım efendim mükemmel bir eser yüreğinize sağlık
saygılar selamlar sizide sayfama beklerim