(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABRIMA SON NASİHAT(Selma Pekşen) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABRIMA SON NASİHAT(Selma Pekşen) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair zeki,doğru yapmış önce en olurundan başlar bütün şiirler.Sonra biraz daha demlenir. İkinci pasajda valla duraladım. Ben oyy diye başlayan cümlenin duygusunu yakalayabilirsem şayet mükemmel tat alıyorum.Çok yerinde. Devamında kelimelerin daha dik şairin kendinden daha emin olduğunu gördüm. Tebrik ederim Saygılar.
Can dostum bu şiir değil...ŞİİRDEN ÖTE...imgeler/doneler /dizeler aaa şaştım kaldım vallahi. -Karanlık kadar kararan ruhlarımızı ve uzaklarda sevdalarımızı mum ışığı ile arar gibi oldum. -Bu Çeşmi siyah/makber gibi muazzam eser....kalemin zaten çok başka.
Oyy sinemin sarmaşığı! Yolunu şaşırmış asi,hırçınlığı yüreğinde damgalı Ayın şavkı aydınlatmasa güzelliğini Karanlık kadar kararan ruhumdan korkarım. Kıvılcımın feryadı sarmalarken tenimi Başımda ayazın soğuk elleri Bu ne tezat hükümdür,yoldurur saçlarımı kendi kendime .
Kırk ikindi yağsın gusül eylesin
İçindeki siyaha nur yağdırsan,yanıyorum sanırken
Sen çal oyna varsın aklının yettiğince söylesin
Bu dizelerden sonra Suskun kalsam.........