(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEM YASTA(Selma Pekşen) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEM YASTA(Selma Pekşen) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta bir kalemden/ustaca bir şiir ne çok seviyorum bu satırları... -Kendine dönmek için / kendinden kaçan bir mahir... Tarzı Danış...sen daima yaz şairim.
"Gidişim sessizdi ama gelişim muhteşem olacak..." Güzel sözünü hatırladım gayri ihtiyari ve de suskunluğun muhteşem haykırmasını tellendirdim. Selam, saygı ve Edip'çe tebriklerimle...
Demlensin ruhumun fırtınalı yanı.Şiir yine yapacağını yaptı.Gönlümde ayak sesleriyle koşmaya başladı.Mısralar içimdeki anlıkta olsa karabulutları dağıtıverdi.Sevgili üstat şiirlerinden aldığım tat,damağımda kalan en son leziz yemeğin bırakmış olduğu tatdan daha etkili.Yürekten kutlarım,şiirle kal yarınların şiir tadında olsun.
Demlensin ruhumun fırtınalı yanı.Şiir yine yapacağını yaptı.Gönlümde ayak sesleriyle koşmaya başladı.Mısralar içimdeki anlıkta olsa karabulutları dağıtıverdi.Sevgili üstat şiirlerinden aldığım tat,damağımda kalan en son leziz yemeğin bırakmış olduğu tatdan daha etkili.Yürekten kutlarım,şiirle kal yarınların şiir tadında olsun.
Gitmek, kendini bıraksan da terkettiğin yere, ya beynini bırakabilecek misin sevgili şairim. Onu bırakmak imkansız işte. Biliyorum çünkü bedenimi bıraksam da olduğum yere, düşlerim, şiirlerim, imgelerim kilometrelerce uzaklarda kalır.
O nedenle sakın gitmeyi deneme canım. Olduğun yerde ama beynini boşaltarak kal. Çünkü gittiğin yere yükünü de götürdüğünde ağır gelecektir inan bana.
Geceme düştü şiir ve alıp gitti sonsuzlukarın içinde.
Yukarıya şiirden bir pasaj aldım.Sözcükler iyiki bizler böyl bir şiirin içinde yer almışız diye bu şiirin birer parçası olmanın onurunu yaşıyorlardır. tıpkı benim şairimizin şiirlriyle tanışmamın onurunu yaşadığım gibi. GİDİYORUM diyorsunuz ya sizin gibi bir şairin gitmesi şiir bahçsinin tarumar olması gibi bir şey.......... TEBRİKLER ŞAİR ARKADAŞ.
Bırak dedim nefessiz kalsın kendi dumanında bir süre.
Ne zaman daralır nefesim kendi şiirsizliğimde
İşte o gün kusarım tüm dizeleri
Şiir can bulur yeniden kalemimde...
G i d i y o r u m
Veda/sızım harflerin eskimişliğinden...
Selma ne kadar sözcükleri içinde saklasanda........... Ben kardeşimi bulmuşum.............. Seni hiç bir vedalara bırakmaksızın yollamıyorum. Merhaba kardeşimmmmmmmmmm.
selma kızımız döktürmüş yine çok güzeldi şiiriniz kutlarım enfesti ama sen yine de gitme bak şiirlerinle ilham alıyoruz ha dersen sami abi aşkıma sevdiğime gidiyorum hadi git ozaman mutlu ol sevgimle sami.
şiirin güzel ançak kopmuşsun yazarken Demlensin ruhumun fırtınalı yanı Kapattım yüreğimin kapılarını tüm kelimelere Bırak boğulsunlar Bırak dedim nefessiz kalsın kendi dumanında bir süre. Ne zaman daralır nefesim kendi şiirsizliğimde İşte o gün kusarım tüm dizeleri Şiir can bulur yeniden kalemimde ilk dizelerinlerinde ki anlatım duyguların burda hiç yok. sen gitmeyi giderken hissetiklerini anlatmışsın ama ben bu dizelerde başka bir şeyler hissettim gitmekle hiç alakası olmayan şeylerle saygılar şiirde bütünlük önemli
EVET GİDİYORSUN AMA. İNSAN GİDERKEN BİRDE YÜKÜNÜM ATIPTA GİDEBİLSE O ZAMAN RAHATLAYACAK. GİTMELERE SEBEP OLANDA BIRAKMIYORKİ YAKAYI. ATAMIYORSUNKİ ÜSTÜNDEN. SÖKEMİYORSUNKİ İÇİNDEN. GİTMELER NE İÇİN. NEREYE. KİMİN İÇİN. YÜREĞİNE SAĞLIK GÜZEL BİR ŞİİR YAZMIŞSINIZ. YARAMI TAZELEDİ. TEBRİKLER. ,