Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Şair Veysel Sari
Şair Veysel Sari

ÇOK ÖZLÜYORUM

Yorum

ÇOK ÖZLÜYORUM

( 1 kişi )

1

Yorum

3

Beğeni

5,0

Puan

96

Okunma

ÇOK ÖZLÜYORUM

Ne yapacağımı bilmiyorum artık...
Hangi sokağa sapsam, nereye baksam o uçurum.
Her şey, iğneden ipliğe bana seni hatırlatıyor.
Gözlerin düşüyor gecenin ortasına; sanki göğsümün sol yanına sıkılan kör bir kurşun...
Bakışındaki o gizli sitem, beni her gece yeniden kurşuna diziyor.
Sonra saçların geliyor akla, parmaklarımın arasından kayıp giden o koku...
Ben bitiyorum o an, anlıyor musun? Eriyorum, sanki parça parça ölüyorum.
İçten içe kemikleri kavuran sessiz bir yangın bu...

Şimdi hangi kapıyı çalsam yüzüme kapanıyor, hangi sokağa sığınsam yabancı kalıyorum.
Adının geçmediği bir tek satır, kokunun sinmediği bir tek köşe bırakmadın geride.
Bir idam mahkumu gibi gün sayıyorum karanlıkta; ne suçum belli ne de infaz edecek celladım.
Gittiğin günden beri takvimler hep aynı uğursuz kışı gösteriyor, mevsimler bile sırtını döndü bu yorgun şehre...

İşte tam bu saatlerde, hasretin o acımasız dibine vuruyorum.
Bir sigara daha yakıyorum senden kalan boşluğa; dumanı bile senin suretini çiziyor odanın tavanına.
Çaresizlik bu olsa gerek; gitmek istersin yollar kapalı, kalmak istersin her yer yangın yeri...
Yusuf Hayaloğlu’nun o sesi yankılanıyor odada; "Hangi ayrılık var ki böyle içimi acıtsın..."
Benimki sıradan bir ayrılık da değil, kendi mahkememde kendimi asıyorum her gün.
Çok özlüyorum... Kelimelerin taşıyabileceği bir yük değil bu.
Dayanamıyorum artık bu sinsi işkenceye.
Her şeyde sen varsın ama sen yoksun.
Ben öldüm sanki ama bu cehennem yangını hala dimdik ayakta...

Aslında gitmekle bitmiyormuş hiçbir şey.
İnsan, geride kalan boşluğun bu kadar can yakacağını tahmin edemiyor.
Duvarlar üstüme geliyor, sokaklar adını fısıldıyor.
Bir insanı özlemek, onun yokluğunda boğulmak demekmiş meğer.
Gözlerinin derinliğini, saçlarının odanın köşelerine sinmiş kokusunu unutturacak tek bir ilaç yok.
Bu sözler, içimdeki o çaresiz çırpınışın kelimelere dökülmüş halidir.
Ben bittim, ben tükendim ama içimdeki bu bitimsiz hasret hala ilk günkü gibi taze ve mağrur...

Paylaş:
3 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (1)

5.0

100% (1)

Çok özlüyorum Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Çok özlüyorum şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK ÖZLÜYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
ramazancelik
ramazancelik, @ramazancelik
17.6.2026 22:46:52
5 puan verdi
Bir insanı kaybetmenin ya da ondan ayrılmanın yarattığı özlem ve çaresizlik duygusunun, zamanla hafiflemek yerine insanın tüm iç dünyasını, anılarını ve mekanları esir alan bitimsiz bir yangına (rusal bir azaba) dönüşmesidir.kalemib daim olsun inşallah
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL