(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ân... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ân... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölmek yok mu artık, sorgu ve suâl? Kabirler, korkular, diriliş, kitap. Saat de geç olmuş, sen uykuna dal, Daha çocuksun sen, uzakta hesap.
Ah öyle olsaydı uzak olsaydı ama ölümün arkası hesapsa şahdamarından daha yakın kaleminiz daim olsun güzel ve manidar şiirinizi paylaşımınıza teşekkürler
insanın gittiği yol önemli,gideceği yer önemli,taşıdığı değerler önemli kısacası hayatı ve etraıf çevresi önemli her şeyiyle insan önemli ve insana dair her mesaj çok önemli........ dost bu yüzden sizi bi daha tebrik ediyorum.allah yeni güzelliklerde buluştursun......saygılar selamlar ve dualarımla
Yazacaklarım, tamamen bir dost, yakın bir arkadaş ve öz kandan bir garındaş düşünceleridir! Sağlam kişilik yanlışta ısrarı değil, hâkikâtte ve Hâkk'ta râmiyeti gerektirir, aziz kardeşim.
Kanaatim odur ki,
Son zamanlarda kendinizi çokça fazla hırpalıyorsunuz. Ve bir söz kasırgası ile çepeçevre kuşatılmış; sizi darboğazlara iten bu ne idüğü belirsiz kurşunî iklimde boğuluyorsunuz. Bu boğulmalar ve kuşatılmışlıklar, -belki siz de farkındasınızdır, kendi gerçeğinizle- sizi tembelleştiriyor ve çeşitlenmenize mâni oluyor. Reddediniz, lütfen... Ve silkininiz...
Daha önce de bir kaç beyitlerinizi inceledim; az önce belirttiğim tembellik hissimin belirmesinde bu beyitleriniz temel teşkil etmiştir. Beyitleşmek ya da bir şairin hayatın düşünsel elementlerini sadece iki adet mısrada toplaması tamamen 'şairini aşmış şiirlere imza atamış' kâmil gönüller işidir. Ötesinde yapılan bu ve benzeri işler, tamamen tembelliğin yansımasıdır.
Sanırım sizden yaş itibariyle büyüğüm ve sizin kendinizde göremediğiniz heyecanı ve firûzu rahatlıkla görebiliyorum. Tavsiyemdir; kendinizi rahat bırakınız... Salınız. İçinizden geldiği gibi şiir yazınız. Sözcüklerinizi zincirlemeyiniz.
Şiir yazabilmek, sadece bir şairde kilitlenip kalmak değildir. Ve sadece bir şiirde yoğunlaşmak da değildir. Boş vaktinizde ilâki birşeyler okumanız ya da bir şeylere bağlı kalmak istiyorsanız, elinizden 'Türkçe Sözlüğü' asla düşürmeyiniz.
Umarım beni yanlış değerlendirmezsiniz, sevgili kardeşim. Ve umarım sizi üzmemişimdir. Hakkını helal edesin!
kıymetli yorumunuz için teşekkürler... yazdıklarımızın şiir olmadığının farkındayız... kim ne derse desin?... şiir yazma çalışması olarak nitelendirilebilir... ama henüz yazamıyoruz... dua buyrun... kıymetli yorumunuz için tekrar teşekkür ediyoruz... tekrar tekrar okunası bir yorum... muhabbetle...
Neyin peşindesin, sefer nereye? Gâye ne, gören kim, saklanmak, nasıl? Neden hayattasın, düşün ne diye? Bakma maymunlara, bulunmaz akıl.
Neler yapmaktasın, gizli ve saklı? Çıkmazlarda mısın, yoksa yasaklı? Kimin ardındasın, cevap ver kimin? Kim o adım adım, takip ettiğin?
Ölmek yok mu artık, sorgu ve suâl? Kabirler, korkular, diriliş, kitap. Saat de geç olmuş, sen uykuna dal, Daha çocuksun sen, uzakta hesap. ******************************************* ÇOK GÜZEL ÇOK GÜZEL EDİP MISRALAR SIRDA SIRRA ERMİŞ GÖÇMÜŞ KİSRALAR.....
Mübarek Kurban Bayramınızı en içten dileklerle kutlar, sizlere, ailenize ve tüm insanlığa barış ve huzur getirmesini Yüce Mevla’dan temenni ederim.
Şahin Hanelçi