(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Defolu Düş-İnceler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Defolu Düş-İnceler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olmaz ne yapsak ne etsek de durmaz çuval boşken ayakta belli de değil kimin ne yaptığı ne için savaştığı nerede (....)oradadır içi boş çuval içi boş çuvalsın sen neyine senin her şey her şey neyine!
Ebe de sensin;sobeleyecek olanda...Düğme de sensin ; ilikleyen de...Her şey seninle birlikte can bulur.Senin elinde ne varsa... Kutlarım hocam.Güzel bir şiir zaten beyaz kurdaleside yakışmış.Kaleminiz daim olsun. Sevgilerle, Yazgülü Tunar "balaban Kent Oyuncuları"
bu Balaban Kent Şairleri'ni merak ediyorum acaba nedir bu ? googledan bir araştıracağım sanıyorum bu kentte oturuyor ve dost site şairleriyle bir grup oluşturyorsunuz...doğru mu acaba * neyse...şiiriniz her zamanki formunu, kalitesini ve güzelliğini muhafaza ediyor...yürekten kutlarım...teşekkürler...tebrikler...saygımla...
oktayzerrin tarafından 11/12/2008 3:31:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Can arkadaşım şiirini öncelikle geç okuduğum için özür dilerim ama bildiğin gibi defterde oluşan arızaya denk geldi ama önemli değil ben senin şiirini geç de olsa okuyorum ...
Evet çok doğru söylüyorsun '' boş çuval ayakta durmaz '' ama yine şiirde de değin gibi bu çuvalı iyi şeylerle doldurmanın da önemi vardır ki çuvalın içindekiler bir işe yarasın yani bilmeli insan kimin eli kimin cebinde; baş kim ,ayak kim; o ayaklar o başı taşımalı mı, taşımamalı mı; mal kim, mal sahibi kim; mal olmalı mı, olmamalı mı gibi ...
Çok güzeldi Müjdat, seviyorum seni okumayı, benim için bir ayrıcalık seni okumak, sevgilerimle can ...
Sevgili Şair Dostlar; Uzun süredir Defter'e giremiyordum, son şiirimi bırakıp çıkayım dedim, teknik sorunlarla karşılaştım, kaydedemedim sanmıştım, ama bildiğiniz gibi teknik bakımdan ötürü günlerdir siteye giremiyorken bugün Pazartesi akşamüstü itibarıyla siteye girebildim, ancak şiiri kaydetmeye çalışırken, meğerse şiir kaydedilmiş, ancak üç yorum aldığımı görünce herhalde henüz listede yayınlandı, dedim, anasayfaya gelip listeye baktım, şiirimle karşılaşamayınca anladım ki şiir güme gitmiş, birçok kimsenin bu şiirden haberi yok!!! Neyse, Şair Dostlarım, bu durum birçok arkadaşımın da başına gelmiştir, geçmiş olsun! Sağolsun site yöneticisi arkadaşlar kurdeleyi de takmışlar, ama, öncelikle şiirin okunmasını yeğlerim, yorum atmayan/atamayan Dostlarım da sağolsunlar, çünkü çok meşgulum ve çoğunuzun şiirini kaçırıyorum, bu yüzden yorum da atamıyorum! Esininiz bol, Kaleminiz dik, Şair Soluğunuz uzun olsun Sevgili Dostlarım. Dostçakalın. Müjdat Eraslan.
hocam dört gündür deftere giremedik,sitedeki sorunlar giderilemediği için mümkün olmadı... siz de uzun süre deftere giremediniz, tiyatrodan biliyorum. şiiriniz özel seçkiyi almış ama, çok kişi bu boşlukta belli ki bu şiiri okuyamamış, şiir önsayfadan düşüvermiş ve bana göre gözden kaçmış, çok üzüldüm hocam çok! biliyorum ki sizin gibi bir üstadın şiirleri kaçırılmamalı, her şiiriniz birçok ders veriyor insana, siz bu durumu pek umursamazsınız biliriz, ama ben sizin sıkı bir takipçinizim bilesiniz. sevgili hocam yine muhteşem bir şiirinizi okuma şerefine nail olduğum için şanslıyım, kaleminiz daim olsun koca hocam. dostça kalın.