-uçurtmalık özlem… sır vermez yanım dört duvar demir parmaklıklar sırdaşım salıncağım küskün ranzalar akkor özlemimdir hüznüm af umudumu azdırır kınar yeri göğü doyurur gözüm
-kâğıdın bedeli yazmacı kurşunlu yoluna tükenmez sürtünürken pilot yazmaları bitmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üflemeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üflemeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söz mimarı koca üstat coşmuş yine, sözcüklerle ustaca oynayarak ve birçok şiir üreterek, bizi de anlam tünelinin derinliklerinde kaybolmaya terkederek!!!!!! sevgili hocam, sizi okumak ve sizinle yakın olmak büyük şans, lafını esirgemeyen, lafı dolandırmadan yazan örnek aldığım nadir insanlardansınız, sizin dostunuz olmak bile çok önemli, zor ama çok önemli!!!!!!!!! Saygılar kaleminize ve özenli emeğinize, sağolun ve hep yazın hocam, içtenlikle kutlarım!!!!!!!!!!
tiyatrodan da iyi bildiğimiz gibi doğaçlamaları, başka bir deyişle kişisel yaratıcılığa çok değer verirsiniz, tektip olmayı terkedip, daha farklı şeyler yapmaya özendirirsiniz bizi... ve siz değerli Üstad hep farklısınız, burada da birçok şiir üretecekken, doğaçlamalarla yaratıcılıkta sınır olmadığını bize de yol göstererek bir kez daha kanıtlamışsınız, kanıtlanma sözü pek yakışmadı sanırım!? Neyse, herkesin kendine göre bir şeyler bulabileceği bir doğaçlama yaratısının önündeyim şimdi ve de saygıyla selamlıyorum yaratıcı kaleminizi!!!!!!!! Dostça kalın.
saygılar sizin için...