(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biçim-Geçim-Seçim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biçim-Geçim-Seçim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün, bugün ve yarın... Biçimi öz yansıtır ve belirler..Bu öz geçmişten gelir, şimdi de vardır ve kuşkusuz ki yarın da olacaktır... Ancak biçimi belirleyen özün, belirlenmesinde -günümüz itibariyle-secimler,secmek zorunda bırakmalar,dayatmalar etken bir rol oynuyor... Tüm bunların gölgesinde insanın -emekçi insanın özellikle-boynunun borcu geçimini sağlamak,güçlü kalabilmek...Ve zamana meydan okumak adeta, yüzünün o derin çizgilerini saklamak ölüm cıkageldiğinde...
Dün, bugün ve yarın... Biçimi öz yansıtır ve belirler..Bu öz geçmişten gelir, şimdi de vardır ve kuşkusuz ki yarın da olacaktır... Ancak biçimi belirleyen özün, belirlenmesinde -günümüz itibariyle-secimler,secmek zorunda bırakmalar,dayatmalar etken bir rol oynuyor... Tüm bunların gölgesinde insanın -emekçi insanın özellikle-boynunun borcu geçimini sağlamak,güçlü kalabilmek...Ve zamana meydan okumak adeta, yüzünün o derin çizgilerini saklamak ölüm cıkageldiğinde...
mesaji icinde dünümüz yoktu sanki bugünümüz yok yarinimizda hic olmaz :))) yani hocam dediginiz gibi dün bitti bugün gider yarin gelir biter gider... Kalan sadece sözdür. Her sözünüz kalacak hocam hem de abece kadar, abece gibi. Kutlarim güzel yüreginizi...
yine koca felsefenizle çok derin bir şiire imza atmışsınız sevgili hocam... tiyatrodan sizin öğrenciniz olduğum için siz nasıl konuşuyorsanız, öyle yazıyorsunuz, bunu çok iyi biliyorum, bizim şansımız bunları sesli olarak da yorumlama fırsatımızın olması!! fazla konuşmaya gerek yok ki sevgili hocam, şiiriniz her şeyi anlatıyor zaten! hocam, bir kez daha çok çok selamlarımı kabul edin, başımızdan eksik olmayın. sağlıcakla kalın değerli hocam, tüm sevgilerimle... esra seçer.
sevgili hocam yine döktürmüşsünüz... dünkü şiirinizde ölümle dalganızı geçtiniz, bugün ona giden yolun haritasını çıkarmışsınız, çok da iyi etmişsiniz! şiiri tam olarak seçiyorum hocam...
-Yaşamın abecesi
Dün; (öz biçim söz geçim göz seçim) Bitti-Gitti!
Bugün; (söz seçim göz biçim öz geçim) Gitti-Gider!
Yarın; (göz geçim söz biçim öz seçim) Gelir, Uğrar-Gider!
ve Daima… yaa! biçim ahh! geçim vah! seçim Bitti-Gitti Geldi-Gider Gelir, Biter-Gider!
-abeceyi kullandığım kadar…
Ölüm de var!
sağolun siz, biz daha araları dolduracağız herhalde hocam. bize çok iyi yol gösteriyorsunuz sevgili hocam. tüm sevgilerimle! dostça kalın.
Biçimi öz yansıtır ve belirler..Bu öz geçmişten gelir, şimdi de vardır ve kuşkusuz ki yarın da olacaktır...
Ancak biçimi belirleyen özün, belirlenmesinde -günümüz itibariyle-secimler,secmek zorunda bırakmalar,dayatmalar etken bir rol oynuyor...
Tüm bunların gölgesinde insanın -emekçi insanın özellikle-boynunun borcu geçimini sağlamak,güçlü kalabilmek...Ve zamana meydan okumak adeta, yüzünün o derin çizgilerini saklamak ölüm cıkageldiğinde...