(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Denizveren şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Denizveren şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömründe 4 kitap okumayanlar, şiir okumayı bildiklerini sananlar, bildikleri yanıldıklarının yanında nokta kadar kalanlar, bu şiiri hocamın izniyle size armağan ediyorum. Biraz feyzalsınlar hocam. Selamlar
Fenerin ışığı artık söndü fakir fukara hakkını alıp rahatca yedile,r kimse yaptıklarından utanıp, arlanmadı her zamanki gibi yanlarına hırsızlıkları kar kaldı.. Değerli dost güçlü kaleminizi kutlarım yüreğinize sağlık, saygılar efendim...
Hocam dikkat edin, isigi gören kaciyor. Fenerin isigini... Nasil mi? yoruma bile cesaret yok bizde, bu fener söndü daha kac fener var, bu fener azcik kasti ama hic yüzleri bile kizarmadi, Yesil sermaye akmaya devam ediyor, kapkara deniz e, Renklere de ayip oluyor ama Ak b.. oldu coktan. Yüreginize saglik hocam, kaleminiz daim olsun.
O Deniz Feneri söndü artık ama bak giderken o bazı ocakları nasıl söndürmüş ;
---Deniz Feneri e.V.`nin asıl olarak Kanal 7Int`i finanse etmek üzere kurulan bir tabela derneği ve 2002-2007 yılları arasında toplam 20 binden fazla insandan 41 milyon Avro`nun `bağış` adı altında toplamış. İnsanların dini inançlarını kendilerine sermaye edenler ve ceplerini dolduranlar bunun hesabını o halka vermelidir ve paralarını da tabiki !
Çok üzücü bir olay gerçekten de ..
Seni kutluyorum can, herzaman diyorum ve yine diyorum seni okumaktan büyük bir keyif alıyorum..
hocam yeni şiirime yorum atıp sayfamı onurlandırmışsınız, sayenizde hocam, size borçluyum çok şeyi! sevgili hocam yine nefis bir şiir çıkmış kaleminizden, ülkemin denizleri doğal kirlilikten kirlenirdi eskiden, ancak artık kirlilik deyince fenerin ışığı kararıyor, hangi gemi hangi limana yanaşıyor? herkes biliyor artık! muhteşem bir şiirdi, bu şiirinizi bir başka sevdim hocam, kenara ayırdın hocam. sizi izlemeye devam edeceğim sevgili hocam. dostça kalın.
Şiirin giriş kapısının anahtarı..
Mükemmel imgelerdi ,tek tek çözdüm
tadını kaçımıyayım şiiri diye paylaşmıcam..
zaptı rapt altına aldım bilincimde :)
sevgiler,selamlar.