(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyor musunuz amazon ismini gördüğüm anda yüreğimden sıcacık oldu.
Çünkü SİNOP tarihte yalnız amazonların yaşadığı bir kentmiş. Sezar sinop'a giriyor ( biliyorsunuz sinop'un girişi olup çıkışı olmayan tek ildir) büyük bir savaştan sonra ( savaştığı hep kadın) sinop'u ele geçiriyor ve hemen not alıyor defterine. "GELDİM, GÖRDÜM ALDIM"
Çok teşekkür ediyorum bu güzel ve anlamlı şiriniz için. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
BU GÜZEL ŞİİRE CEVAP YAZMADAN UYUYAMADIM, BİR AJDA ŞARKISI GİBİ:AMAZONLAR ASLA AĞLAMAZ, GÜÇLÜ KADINLAR, GÜZELDİ VE FARKLI BİR ANLATIMDI, ÖPÜYORUM SENİ ABİ, ALNINDAN ÖPÜYORUM, AYRICA GÜNEŞ DOĞARKEN UAYNIRKEN SABAHA MELEKLER ÖPSÜN ALNINDAN, SEVGİLER.........
dağın zirvesinde sen senin içinde bir dağ o dağda dolaşan bir amazon
çok güzeldi, sevgilerimle can, şu sıralar seyahatte olduğum için pek yorum bırakamıyorum ama yakında dönüyorum yine o gurbetlere ve okumak için bol bol zamanım olur :))
Valla eğri oturduğum yerde doğru konuşmak zor olmazsa, demem lazım ki, bu şiir beni aşar. okudum ... bir daha okudum . şimdi bir daha okumaya gitmem lazım....
evet ne kadar okusam da, şairin iç dünyası erişilmez , çok özelsiniz
Belli ki, zirvede hissedilen , anlık bir duygu , bize yansıyan.....
Her ne ise , bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyoruz.
Unutmayın , zirvede benim için elinizi, alnınıza koyup , şöööyle bir bakın etrafa... Ben buradan o boğan saf oksijeni hissederim.
ben yine memleketime pay çıkardım bu şiirden sen çok gide gele o dağlara ine çıka aamazonların ana yurdunda kimbilir ne incelemeler de yapmışsındır... İddia kuvvetlidir amazonlar çamlıhemşinde yaşamış derler...
selam ve saygılarımı bıraktım sayfana can ağabey...
. . . Şairin ruhuna öylebir işlemişki karanlığına ışık gibi,düşlerinde yaşattığı istediği,beklediği,hayal ettiği o kadın.Savaşçı,özgür ruhlu.İçinde bulunduğu durumdan hoşnut olmayan ve kendisine mutlulukların doruklarına taşıyacak o kadını şair ruhunda Amazon olarak tanımlıyor.
Alev almış heryeri.Cayır cayırr yanıyor sayfa.
Hayırlar olsun abim?????
Çok ama çokk etkileyiciydi.Yüreğine,emeğine sağlıklar dilerim.
Selam ve sonsuz saygılarımla.
*YAKAMOZ* tarafından 10/22/2008 8:58:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Amazon olanlar anlar ya bunu...Anladım
Tebriklerim