(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MaRtI Ve ÇoCuK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MaRtI Ve ÇoCuK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birsen hanım, Bu sabah harika bir şiir okudum..Bu ne hoş ve ne güzel bir anlatım.Duyğularınızı paylaştım adeta..Hissederek ve haz duyarak okudum. Umarım yüreğinizden dökülen güzellikleri daha çok paylaşacağımız şiirlerinizi okuruz.Yüreğinizin heyacanı ve sevgisi eksilmesin..
usulca geçer yüreğinden martılar çığlık çığlığa kanatlarını açıp iki mavi arasında yalnızlığı paylaşır ===================== Martılar usul usul geçerde birde geçmeyen gecelere sor sen beni.. Çok güzeldi... Yürekten Tebriklerrr Selam ve saygılarımla..
ah o mavilerde martilarin söleni... gel dersin geliverirler... hep umutla aksam üzeri .. günes veda ederken .. ciglik cigliga onlar piyrazi icer deniz dalga dalga vurur kayaliklara ...
nerdeyse siir yazdiracaktiniz bana Birsen hanim ..... sevgimle .....
Kanadından Gün de damlasa Yüreğinde akşam Süzülürken Ufuklardan; Yakamoza bulanan Kanatlardan Tutuşur şafak Gün'e koşar Adaların ardından ............"Martılar Çığlık Çığlığa" isimli şiirimden alıntıdır. İki mavi arasındaki yalnızlığı paylaşmak için önce yaşamın farkında olmakgerek... Güzel bir şiir okuma keyfini aldım dizelerinizden.Teşekkür ederim.
mavilerde özgürlük ve çocuklar tutsak martılar o yüzden ağlar ve bir fısıltı saklıdır mavi gecede kayıplar diye haykıran.... tebrikler şiir dostu..en derin maviler yüreğinize...
Bu sabah harika bir şiir okudum..Bu ne hoş ve ne güzel bir anlatım.Duyğularınızı paylaştım adeta..Hissederek ve haz duyarak okudum.
Umarım yüreğinizden dökülen güzellikleri daha çok paylaşacağımız şiirlerinizi okuruz.Yüreğinizin
heyacanı ve sevgisi eksilmesin..