(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hüsnüzan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hüsnüzan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öteden beri şiirin tarifinde denir ki: şiir az sözle çok şey anlatmadır. sevgili hayalayna şiirleri bu kanıtlar yöndedir. ve yazdıkları şiirdir ve kendisi şairdir. Tebrikler saygılarımla.
düştüğünde kalkmalı insan. inanıyorum. ama düşmeye meyilli ise insan, ne kadar uğraşsanda kaldıramazsın..
sanki bir şeyler zorlamayla yapılır. hüzünbaz saatlere düştüğüne sanan kendince inanan. ya git demeyi bilmez ya da kal demeyi.. ama öyle noktaya gelirsinki, git ya da kal denilmesine izin vermezsin.. biraz daha diye diretirsin. belki bir gün, belki bir hafta, belki bir ay, belki bir yıl, belki bin yıl.. ama göremediğin an bir saat bile zor gelir..
aklı başka yerde olanı kendine getiremezsen sende gidemezsin. sadece bir bakışla elveda dersin.. giden sen ol diye beklenildiğinde dayanmanın alemi yoktur.. gidersin sonunda.. çünkü hep gitmen beklenmiştir.. bekleneni yapmalısın sonunda.. gitmelisin.. o zaman anlaşılırsın. her kayıp bir kazanç değildir.. giden hep anlaşılan olmuştur yazık ki..
şehirler aldatan
rüzgâr
estirdiği kokular lalezâr...