(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vicdânın Ezânı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vicdânın Ezânı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba dost kalem Kutlarım yazdıran yüreğini, kalemini ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket Şiirle kal, sevgiyle kal, sağlıkla, sağlıcakla kal ve de dostça kal
Son derece özgün nice şiirlere bedel ve berceste güzelliğinde beyitlerdi, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selam, duâ, sevgi ve saygılarımla. Allah'a emanet olun. Hayırlı Cumalar diliyorum.
NOT: Dün eklediğim KOPYALA YAPIŞTIR YORUM✍️ isimli taşlama / hiciv şiirini yorumlarıyla birlikte okumanızdan memnuniyet duyarım. Herkesi övmek gerekince övmeye, taşlayarak dövmek gerekince de dövmeye çalışıyoruz 😂 bizi de dövenler olabilir
Bu derin ve anlamlı dizeler, merhametin ve vicdanın insan kalbindeki yerini öylesine güzel anlatmış ki!
*"Merhamettir vicdanın kalbe okuduğu ezan" sözü, insan ruhunun en saf duygusunu, vicdanın kutsal bir çağrı gibi yankılandığını hatırlatıyor.
*Aslan sütü metaforu ile dış dünyanın maddi zenginliklerine rağmen, sevgi ve şefkatin eksik olduğu yerde ruhun aç kalacağını vurgulamanız çok etkileyici.
*Şairimizin kalemine sağlık, bu kadar derin ve evrensel bir mesajı böylesine sade ve güçlü bir şekilde anlatmak büyük bir ustalık. Tebrikler!
Kutlarım yazdıran yüreğini, kalemini ve eserini
Gönlüne, ömrüne bereket
Şiirle kal, sevgiyle kal, sağlıkla, sağlıcakla kal ve de dostça kal