Sen de seversin dedi şair Leblebi tozuna bulanmış çocukluğunu.. Ağız yüz sarı bir toz Bulamacında Biraz şeker mi katmalı içine tuzu zaten Dökülmüşken gözlerine..
Hadi anlat Siyah beyaz bir masalın içinden nasıl geçtiğini, Bulut henüz hep beyaz çizilirdi, güneşte diken Yağmurlar Arap kızı eşliğinde raks ederken Çamur sularında.. Oynaşan yıldızların ıslak aksi kiremitlerde .. Ay ışığı Kapının önüne düştüğünde Nöbetçi kedilere nispet sevişirdi kiraz ağacının dallarıyla Gizlice..
Zaman mı önümüzden geçip giden s(y)orumsuz Yoksa Kimin dudağına acı bir öpüş gibi dokunuyor Geride kalanlardan bir şarkıda, düşlerden Nağmeler …
Aksam yorgunluğunda Ağırlasan göz kapaklarıma bir sancı girdi silueti tanıdık Gölgesi üzerinde ceketinin rengi sabit bir ölü düş.. Mavilerim… Göğsüme taktığım özlem rozetinde saklı çocukluğum İçimdeki kadın sürgünlerde
Ah be şair Leblebi tozu kaçtı yine genzime, nefessizim şimdi Kayboldum çocukluğumun arka sokaklarında Kırık kalem düşlerinin haritasında bir yığın anı beklemelerdeyken Bu şiir, şimdi hiç mi hiç yazılmadı boşuna bir kapıya asıp gözlemeliyim kadın kimliğimde çocuk kalan düşlerim var ya
söyle hadi bana, Şimdi ben, Ben hangi bilmecede eski bir g/eceyim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LEBLEBİ TOZUNA BULANAN ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LEBLEBİ TOZUNA BULANAN ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili yıldız belki de şiirler yazılmaz yazılamaz şiirler solunur şiir bir bakıştır şiir bir kadının el yorrdamıyla işlediği nakıştır belki de veya senin kalemi eline alıp karaladığın herşey harikasın
Mükemmel... Çok etkileyici... İmgeler öyle yakışmış ki yerlerine... Hele ki bu bölüm: ''Biraz şeker mi katmalı içine tuzu zaten Dökülmüşken gözlerine..''
Yalnız... Affınıza sığınarak;-de hal eklerini kelimeye bitişik,bağlaç olan de'yi ise kelimeden ayrı yazma kuralına uyulmadığını gördüm;belki de gözden kaçtı... Bir de ''suilet'' sözcüğü,''siluet''olacak...
Ah be şair Leblebi tozu kaçtı yine genzime, nefessizim şimdi Kayboldum çocukluğumun arka sokaklarında Kırık kalem düşlerinin haritasında bir yığın anı beklemelerdeyken Bu şiir, şimdi hiç mi hiç yazılmadı boşuna bir kapıya asıp gözlemeliyim kadın kimliğim de çocuk kalan düşlerim var ya
söyle hadi bana, Şimdi ben, Ben hangi bilmecede eski bir g/eceyim...
Evet maviye özlemli şair. Bazen Geçmişi arama çabasıdır Özlem, bazende dile gelen gelmeyen düşlerimizin adıdır... Özlem içimizde taşıdığımız çocuğun ardından var gücümüzle koşmaktır kavgaya , sevgiye ve maviyi yakalama umuduna Ve Adını bilmediğimiz, tanımlayamadığımız duyguları soyuttan somutlaştırma çabasıdır. Ve hep Gidenlerin ardına takılır düşlerimiz/ anılarımız yollara....
Dize örgüsü sözcüklerin yerli yerinde kullanımıyla çok güzel bir şiir okudum kaleminizden .. Irmaklar gibi sevgide çogalıp okyonus bakışlı yüreklere akacagımız günlerin umuduna Dostlukla selam olsun kaleminize....
sevgiler kaleminize...