(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lütfen siz koyun adını! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lütfen siz koyun adını! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))) canı sağ olasıca ustam, gündüz proğramlarından başlayıp akşam haberlerine ve dahi bunca güzel mi anlatılır memleketin ahvali ve elbet bu vatan sevgisi, acıyla gülümsetirken bile...
" Çağdaşlık " diye bir şey asmış, basmış da basmış dini içine, mubarek fesligiller ya da sanırsın zamanın en büyük kumarbazı sevdiklerini bile fersah geçerek ( evet bildin usta, o! ) ,
uzattım, yüreğim zorlanıyor bu sıralar ara ara ve lakin Ata yurdunun ey aydınlığı, biz bunlarla test ettik bu ülkenin karanlığa kalmayacağını ve en çok da buradalar nedense...
Harika bir şiir okudum. Kalemine, yüreğine ve gönlüne sağlık üstadım. Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi.. Selam ve saygılarımla esenlikler diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun inşallah.
adını siz koyun demişsiniz ya kıymetli hocam.. okyunca aklıma gelen ilk başlık '''Çakallarla dans'' oldu... ama maalesef biz çakallarla dans edecek kadar ne akıllıyız ne de o zekaya sahibiz.. biz çakallarla dans edemeyiz,, o nedenle onlar kendileriyle dans edip duruyorlar.. biri çalıyor diğeri oynuyor, bir başkası alkış tutuyor.. biz çakallarla dans edemeyiz maalesef.. selam ve saygılar..
canı sağ olasıca ustam,
gündüz proğramlarından başlayıp akşam haberlerine
ve dahi bunca güzel mi anlatılır memleketin ahvali
ve elbet bu vatan sevgisi, acıyla gülümsetirken bile...
" Çağdaşlık " diye bir şey asmış, basmış da basmış dini içine,
mubarek fesligiller ya da sanırsın zamanın en büyük kumarbazı sevdiklerini
bile fersah geçerek ( evet bildin usta, o! ) ,
uzattım, yüreğim zorlanıyor bu sıralar ara ara ve lakin
Ata yurdunun ey aydınlığı,
biz bunlarla test ettik bu ülkenin karanlığa kalmayacağını
ve en çok da buradalar nedense...
yüreğe nice saygımla,
eyvallah.