En büyük aşklarda yaşanırmış En derin acılar. Yürek kanayınca, kan kokarmış bütün güller. Ümitlerin bir solukta tükenişine Sağnak sağnak ağlarken bulutlar. Pişmanlıklar, deme konmuş ızdıraplarmış. Bilemedim ! __’’ Git ’’dedin. Gittim. Kal desen kalacaktım. Hiç hesapsız ve kitapsız sevecektim bir ömür boyu. Olmadı ! Şimdi yıkma gözlerinin bendini Bakma öyle. Sorma ! Gece düşlerimde neler gördüğümü Unut ! Sana, vecd’e kaptırmış bir Mevlevi dervişi gibi Aheste bir dönüş tutturduğumu. Yüreğinde esir bıraktığım Yüreğimi sök at. __ ‘’ Unut ‘’dedin, Unuttum. Bekle deseydin bekleyecektim. Tuz basıp yaralarıma Saracaktım sarı sabır çiçeklerini Basamadım saramadım, kanayan dil yarasına. Olmadı ! Günlerce beynimde zonklayan Biri girerken diğeri çıkan,zehirli hançerler gibi Acıtan sözlerini silemedim. Gülemedim o günden beri. Mazisini tıpkı bir vicdan azabı gibi Sırtında taşıyan idamlık mahkum misali Efkar efkar döküldüm. Oysa ne güzel başlamıştı her şey Hayatın en anlamlı günlerinde Saf, duru ve lekesiz bir sevdayı barındırmıştık Sıcacık yüreklerimiz de. Şimdi ! Bir fotoğraf karesine bile sığmayan Hayal kadar bile vefasız İnsanın bedeninden buharlaşıp uçup giden Kirpiklerinde asılı En derin ızdıraplarla sökülüp düşen Bir damla gözyaşımsın sen, Dokunamadığım. Yeniden yaşanması mümkün olmayan Zamanlarımsın !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DAMLA GÖZYAŞIMSIN SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DAMLA GÖZYAŞIMSIN SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En büyük aşklarda yaşanırmış En derin acılar. Yürek kanayınca, kan kokarmış bütün güller. Ümitlerin bir solukta tükenişine Sağnak sağnak ağlarmış bulutlar. ...
Yüreğinizin güzelliğini satırlarınıza nakış gibi işlemişsiniz.
Şimdi ! Bir fotoğraf karesine bile sığmayan Hayal kadar bile vefasız İnsanın bedeninden buharlaşıp uçup giden Kirpiklerinde asılı En derin ızdıraplarla sökülüp düşen Bir damla gözyaşımsın sen. Dokunamadığım. Yeniden yaşanması mümkün olmayan Zamanlarımsın !
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.